گروه بنگاه‌ها- فاطمه بهادری: مجمع عمومی عادی سالانه بانک حکمت ایرانیان با حضور ۵/۵۸درصد از صاحبان سهام روز پنج‌شنبه گذشته برگزار شد. در این مجمع سود تقسیمی و استفاده از حق تقدم سهامداران به مجمع فوق‌العاده‌ای که در تاریخ ۱۲مرداد ماه برگزار می‌شود، موکول شد. همچنین مقرر شد موسسه حسابرسی مستقل و بازرس قانونی نیز در مجمع فوق‌العاده انتخاب شوند. در این مجمع روزنامه‌های دنیای‌اقتصاد و همشهری به عنوان روزنامه‌های کثیرالانتشار انتخاب شدند.

عباس عسکرزاده مدیرعامل و عضو هیات مدیره بانک ضمن ارائه گزارشی از عملکرد یک سال گذشته، تصریح کرد: عضویت بانک در بازار پایه شرکت فرابورس ایران، ثبت و استقرار اطلاعات بیش از ۱۸۲ هزار سهامدار بانک در کارگزاری شرکت فرابورس، ایجاد سامانه مکانیزه ثبت و بهره‌برداری از اطلاعات سهامداران وهمچنین صدور برگ سهام سهامداران به صورت مکانیزه، همچنین پرداخت حقوق کارکنان پایور ارتش و... از جمله عملکرد بانک در ۱۴ ماه گذشته است.

نوسازی، تجهیز و انتقال شعب به داخل شهر و ایجاد شعب جدید تا سقف ۱۲۱ شعبه از دیگر عملکرد بانک در سال گذشته است.

همچنین تجهیز و راه‌اندازی شعب منتخب در سطح کشور در مراکز استان‌ها به تعداد ۳۶ شعبه، راه‌اندازی سیستم‌های خدمات نوین بانکداری الکترونیکی، ایجاد و راه‌اندازی سامانه تلفن بانک، استفاده از مدرن‌ترین سامانه‌های بانکی و تجهیزات الکترونیکی و نصب و راه‌اندازی خودپرداز، پایانه‌های فروش و کیوسک بانک نیز عملکرد بانک در سال گذشته را شامل می‌شوند.