گروه بنگاه‌ها- همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت مهدی موعود (عج) و با حضور جمعی از مشتریان و پذیرندگان پایانه‌های فروش بانک اقتصادنوین، مراسم قرعه‌کشی جشنواره زمستان ۹۰ پذیرندگان پایانه‌های فروش این بانک برگزار شد. به گزارش روابط عمومی بانک اقتصادنوین، در این مراسم محسن اخلاصی، مدیرعامل شرکت پرداخت نوین، با اشاره به شعار «تمایز و تدبیر؛ ترانه تغییر» که هدف سال جاری همه شرکت‌های گروه اقتصادنوین است، گفت: به منظور ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایت‌مندی پذیرندگان کارت‌خوان‌های بانک اقتصادنوین، اقدامات موثری صورت گرفته که بهینه‌سازی قوانین باشگاه پذیرندگان نوین از آن جمله است.

وی با اشاره به اینکه رضایت‌مندی مشتریان هدف اصلی بانک اقتصادنوین است، اظهار کرد: اقتصادنوین به عنوان نخستین بانک خصوصی کشور در ۱۱ سال گذشته همواره تلاش کرده با معرفی خدمات جدید زمینه را برای رضایت‌مندی مشتریان در همه عرصه‌ها فراهم کند که در این راستا شرکت پرداخت نوین به عنوان یکی از شرکت‌های وابسته بانک نسبت به راه‌اندازی باشگاه پذیرندگان به عنوان، نخستین باشگاه پذیرندگان دستگاه‌های کارت‌‌خوان اقدام کرده که این مهم فرآیند ارائه خدمت به پذیرندگان پایانه‌های فروش را سرعت بخشیده است.

در ادامه این مراسم، مهندس احمد رضا سبزواری، قائم مقام مدیرعامل شرکت پرداخت نوین به برگزاری جشنواره تابستان ۹۱ این شرکت برای پذیرندگان پایانه‌های فروش اشاره کرد و گفت: به منظور قدردانی از حسن توجه پذیرندگان پایانه‌های فروش بانک اقتصادنوین، شرکت پرداخت نوین در جشنواره تابستان ۹۱ به پذیرندگانی که بیشترین تراکنش را بر روی دستگاه‌های پایانه فروش ثبت کنند بدون قرعه‌کشی جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌کند.

قائم مقام مدیرعامل پرداخت نوین ادامه داد: تقدیر از پذیرندگان برتر جشنواره زمستان ۹۰، نشان‌دهنده اهمیت جایگاه پذیرندگان در پروسه خدمات بانکداری الکترونیکی است.

در ادامه این مراسم قرعه‌کشی جشنواره زمستانی شرکت پرداخت نوین برگزار شد که اسامی برندگان این قرعه‌کشی در سایت اینترنتی بانک اقتصادنوین به آدرس www.enbank.ir، باشگاه پذیرندگان به آدرس

club.pna.co.ir و سایت شرکت پرداخت نوین به آدرس www.pna.co.ir قابل مشاهده است.

جشنواره «تابستان ۹۱» شرکت پرداخت نوین از اول تیر ماه جاری آغاز شده و تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت.