گروه بنگاه‌ها - به منظور افزایش سرعت خدمات، طی یکماه آینده نرم‌افزار بانکی موسسه مالی و اعتباری کوثر بهینه‌سازی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه مالی و اعتباری کوثر، به کارگیری تکنولوژی‌های جدید در نظام بانکی کشور رقابت برای فعالان این عرصه را پیچیده‌تر از گذشته کرده است و در این راستا نهادهای مالی نوظهوری همانند موسسه مالی و اعتباری کوثر باید برای ارائه خدمات مطلوب تلاش مضاعفی داشته باشد. بر اساس این گزارش، نرم‌افزار کنونی موسسه مالی و اعتباری کوثر با استفاده از تکنولوژی‌های جدید طراحی شده است و با بهینه‌سازی این سیستم طی یکماه آینده سرعت ارائه خدمات موسسه افزایش می‌یابد.

همچنین کلیه فعالیت های موسسه تحت قالب یک نرم افزار در ۷ روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته انجام شده و بیش از ۲۰۰ شعبه موجود با خطوط پر سرعت و دستگاه‌های خود پرداز راه‌اندازی شده‌اند.

این گزارش در خصوص آخرین وضعیت ادغام صندوق جوانان خیر با موسسه مالی و اعتباری کوثر می‌افزاید: به دلیل بدهی ۵۰۰ میلیارد تومانی این صندوق و عدم نقدینگی تقاضای ادغام صندوق جوانان خیر از سوی موسسه مالی و اعتباری کوثر پذیرفته نشده است. همچنین تا‌کنون مذاکره‌ای در خصوص ادغام بانک حکمت ایرانیان با موسسه مالی و اعتباری کوثر انجام نشده است و اخبار منتشره صحت ندارد.