گروه بنگاه‌ها- در آستانه آغاز دوازدهمین سال فعالیت بانک اقتصادنوین به عنوان نخستین بانک خصوصی جمهوری اسلامی ایران، تعداد کاربران چهار خدمت الکترونیکی این بانک در پایان اردیبهشت‌ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۳۰ درصد افزایش یافت.

به گزارش روابط عمومی بانک اقتصادنوین، در پایان اردیبهشت‌ماه امسال کاربران خدمات تلفن بانک، اینترنت بانک، پیام کوتاه بانکی و موبایل بانک اقتصادنوین از مرز یک میلیون و ۹۰۰ هزار کاربر گذشت که نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۶۳۰ هزار کاربر به آن اضافه شده است. بانک اقتصادنوین به منظور افزایش ضریب رضایت‌مندی مشتریان در کنار توسعه کمی و کیفی خدمات، توسعه خدمات الکترونیکی را نیز در دستور کار داشته که راه‌اندازی مرکز بانکداری مجازی از آن جمله است. با راه‌انداری این مرکز زمینه برای ارائه خدمات متنوع تر الکترونیکی فراهم خواهد شد که جزئیات این خدمت به زودی اعلام خواهد شد.

علاوه بر این، بانک اقتصادنوین موفق شده در حوزه امنیت خدمات الکترونیکی نیز به موفقیت‌های چشمگیری دست یابد، به عنوان مثال چندی پیش در خدمت اینترنت بانک اقتصادنوین کیبورد مجازی ایجاد شد، که این کیبورد ضریب امنیت تراکنش‌های این خدمت را در حد استانداردهای بین‌‌المللی قرار داده است ضمن اینکه در نسخه جدید اینترنت بانک اقتصادنوین چهار حالت رمز عبور طراحی شده است. همچنین در راستای ایجاد امنیت بیشتر، در خدمت اینترنت بانک اقتصادنوین ثبت رمز دوم برای انتقال وجه الزامی است.بنا بر این گزارش عملکرد فوق‌العاده اینترنت بانک اقتصادنوین موجب شد که هیات داوری پنجمین کنفرانس بین‌المللی بانکداری الکترونیکی خدمت اینترنت بانک اقتصادنوین را به عنوان برترین خدمت بانکی در این بخش در کشور معرفی کند.

مشتریان اینترنت بانک اقتصادنوین برای آگاهی از جزئیات خدمات قابل ارائه این خدمت و چگونگی استفاده از این خدمات می‌توانند به سایت اینترنتی این بانک به آدرس www.enbank.ir مراجعه کنند.