گروه بنگاه‌ها- مدیرعامل بانک سپه از پیشنهاد وزیر صنایع به این بانک برای عاملیت بخش صنعت در صندوق توسعه ملی خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه، رامین پاشایی‌فام، مدیرعامل بانک سپه در جمع مدیران این بانک، ضمن تبیین برنامه‌های سال جدید اظهار کرد: رشد بسیار خوب و مثال‌زدنی که در تمام شاخص‌های بانک به وجود آمده باید با تلاش مضاعف امسال بیشتر و پر قدرت تر از سال قبل ادامه پیدا کند.

وی با اشاره به تلاش و نقش بانک سپه در تحقق اهداف کلان اقتصادی کشور گفت: این نقش فعال و اثرگذار باعث شده تا پیشنهاد عاملیت بخش صنعت صندوق توسعه ملی به بانک سپه ارائه شود.

مدیرعامل بانک سپه افزود: بانک سپه پر رنگ تر از گذشته نقش فعال خود را در تحقق اهداف استراتژیک و کلان اقتصادی ایفا خواهد کرد.

پاشایی فام در ادامه با اشاره به تلاش‌های بانک سپه در وصول مطالبات معوق اظهار داشت: حاصل زحمات و برنامه‌ریزی‌های مدون صورت گرفته کاهش ۲۰ درصدی وصول مطالبات معوق بود.

وی مبلغ وصول شده از محل مطالبات معوق را ۶ هزار میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: بدون شک این روند ادامه پیدا خواهد کرد. مدیرعامل بانک سپه رشد جذب منابع این بانک را همراه با رشد نقدینگی کشور عنوان کرد و با اشاره به اهمیت این موضوع اظهار داشت: موفقیت بانک در این بخش کمک خواهد کرد تا تورم کشور کنترل شود.

پاشایی‌فام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سیاست‌گذاری صورت گرفته در بانک سپه و موافقتنامه‌های اثرگذاری که طی سال گذشته در بخش‌های مختلف اقتصادی توسط این بانک منعقد شده گفت: بانک سپه بالغ بر ۴۰ میلیارد دلار قرارداد در بخش‌های مختلف و استراتژیک اقتصادی منعقد کرده که با قدرت در حال اجرای آن است.

وی استراتژی بانک سپه را استراتژی مشارکت عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به پتانسیل‌های فراوانی که در این بانک وجود دارد قابلیت اجرای طرح‌های عظیم و مهم اقتصادی در کشور را دارد.

دکتر پاشایی‌فام گفت: بانک سپه بدون شک با توجه به پتانسیل‌ها و توانایی‌های که در آن وجود دارد به برترین بانک کشور تبدیل خواهد شد، این روند شروع شده و با قدرت ادامه پیدا خواهد کرد.