گروه بنگاه‌ها- علی جهانی گفت: مجموع کارت‌های هدیه‌ای که شعب بانک پارسیان در مقطع زمانی ۱/۱۲/۸۹ تا ۱۰ فروردین سال نود در اختیار مشتریان قرار دادند، ۹۰۵۴۸ قطعه و به ارزش بیش از ۵۱ میلیارد ریال بوده که در مقایسه با تعداد کارت‌های ارائه شده به مشتریان در شعب، در مقطع زمانی ۱/۱۲/۸۸ تا ۱۰/۱/۸۹ به لحاظ تعداد ۲۰۵ درصد و به لحاظ ارزش ریالی ۲۷۳ درصد رشد داشته است.

وی طی گفت‌وگویی با ایسنا با تاکید بر اینکه تلاش بانک پارسیان همچنان معطوف بر توسعه و ترویج ابزارهای دریافت و پرداخت الکترونیک است، افزود: این رکوردها در حالی به دست آمده که تعداد کارت‌های تحویلی به مشتریان در شعب، در مقطع زمانی ۱/۱۲/۸۸ تا ۱۰/۱/۸۹، ۴۴۲۱۱ قطعه و به ارزش ۱۸ میلیارد و ۹۱۴ میلیون و ۴۴۰ هزار ریال بوده است.

مدیر روابط عمومی بانک پارسیان همچنین اعلام کرد: تعداد کارت‌های هدیه‌ای که توسط شرکت تجارت الکترونیک پارسیان و نمایندگی‌های این شرکت در سراسر کشور به متقاضیان تحویل داده شد، در مقطع زمانی ۱/۱۲/۸۸ تا ۱۰/۱/۸۹، ۵۰۲۴۸ هزار قطعه و به ارزش ۴۴ میلیارد ریال و ۴ میلیون و ۷۴۳ هزار ریال بوده که این تعداد در مقطع ۱/۱۲/۸۹ تا ۱۰/۱/۹۰ به ۱۲۰۸۲۲ قطعه و با ارزش ریالی ۱۲۸ میلیارد و ۲۵۷ میلیون و ۲۱۲ هزار و ۹۳۰ ریال ارتقا یافته است.

وی در ادامه افزود: براساس این آمار، کارت‌های هدیه ارائه شده توسط شرکت تجارت الکترونیک پارسیان و نمایندگی‌های آن در سراسر کشور، در ماه پایانی سال ۸۹ و ده روز ابتدای فروردین‌ماه ۱۳۹۰ در مقایسه با این دسته از کارت‌های هدیه در ماه پایانی سال ۸۸ و ده روز ابتدای فروردین ۸۹ به لحاظ تعداد ۲۴۰ درصد و به لحاظ ارزش ریالی ۲۹۱ درصد رشد را شاهد بوده است.

مدیر روابط عمومی بانک پارسیان در همین راستا افزود: براساس این آمار، مقایسه ارزش ریالی مجموع کارت‌های هدیه عرضه شده به مشتریان در دو بازه زمانی مورد اشاره، حاکی از رشد ۲۸۶ درصدی ارزش کارت‌های هدیه عرضه شده توسط بانک پارسیان در اسفندماه سال ۸۹ تا ۱۰ فروردین ۹۰ می‌باشد.

کارت‌های جدید هدیه پارسیان که توسط شرکت تجارت الکترونیک پارسیان طراحی و عرضه شده و مورد استقبال گسترده هموطنان قرار گرفته از تنوع و مزیت‌های بالایی ازجمله ثبت و درج متن دلخواه مشتریان برخوردار است.