گروه بنگاه‌ها- در روزهای پایانی سال ۱۳۸۹ بازهم به تعداد شعبه‌های بانک پاسارگاد افزوده شد.

شعبه‌های آجودانیه، لویزان، سورنا، اختیاریه شمالی در تهران و شعبه‌های شهرضا، میدان جهاد قم، ستاره‌یزد، هفده شهریور تبریز، خیابان جمهوری تنکابن در شهرستان‌ها افتتاح شد. به گزارش روابط عمومی بانک پاسارگاد، خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی ضمن آرزوی موفقیت برای آحاد ملت در سال جدید گفت:به تازگی، چند شعبه دیگر نیز، در تهران فعالیت خود را آغاز کرده‌اند، ازجمله فرمانیه، دیباجی شمالی، چهارراه اسکندری، زمرد، صاحبقرانیه، چاردانگه، میرداماد، فردوس غربی، آتی ساز، فرخی یزدی، شهید سلیمانی، شمیران، سمنگان، جوانان، جنت‌آباد جنوبی. مدیر روابط عمومی بانک پاسارگاد ضمن اشاره به این موضوع که پاسارگاد کوشیده است تا در همه زمینه‌ها خلاق و نوآور باشد، گفت: بانک پاسارگاد برای اولین بار در کشور توانسته است سامانه پرداخت امن را راه‌اندازی نماید.

وی در توضیح این سامانه گفت: پرداخت امن پاسارگاد سامانه‌ای است که امکان خرید و فروش اینترنتی امن را برای کاربران فراهم می‌آورد. کاربر با بهره‌گیری از این سامانه علاوه بر سهولتی که در فرآیند خرید آنلاین کالا خواهد داشت، قادر خواهد بود خرید اینترنتی را با همان اطمینان خرید از بازار واقعی تجربه نماید. در این سامانه، بانک به عنوان داور در تراکنش‌های مالی اینترنتی وارد می‌شود تا هم خریدار و هم فروشنده از اطمینان خاطر بیشتری در انجام تراکنش برخوردار گردند.

روش کار در سامانه پرداخت امن پاسارگاد به این شکل است که هنگام خرید، مبلغ پرداختی به جای این که به حساب فروشنده واریز شود، به حسابی واسط واریز می‌گردد. با واریز شدن این مبلغ فروشنده کالای خریداری شده را برای خریدار ارسال خواهد نمود. هنگامی که کالا به دست خریدار رسید و وی از صحت آن اطمینان حاصل کرد، خرید را تایید می‌کند تا پول از حساب سامانه به حساب فروشنده واریز شود. استفاده از پرداخت امن پاسارگاد باعث کاهش ریسک برای طرفین معامله خواهد گشت و با اطمینان کامل می‌توانند خرید وفروش کنند.