گروه بازار پول- مشتریان بانک صادرات ایران بیش از ۷۱۱ میلیارد ریال وجه قبض خدمات شهری خود را به صورت غیرحضوری پرداخت نمودند. به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای ارتقای کیفی خدمات، جلب رضایت مشتریان و همچنین تسهیل و تسریع در ارائه خدمات بانکی، نسبت به راه‌اندازی سیستم‌های مکانیزه دریافت قبوض خدمات شهری اقدام نموده که بر این اساس طی دی ماه امسال، مشتریان این بانک و دارندگان کارت بانک‌های عضو شبکه شتاب از طریق دستگاه‌های خودپرداز، سیستم تلفنی پرداخت قبوض (صدای سپهر ۰۹۶۰۲)، دستگاه‌های pos، سیستم بانکداری اینترنتی و همراه بانک ، بیش از۷۱۱ میلیارد ریال انواع قبوض خدمات شهری خود را پرداخت نموده‌اند.

براساس این گزارش، این رقم بالغ بر ۳ میلیون و ۲۲۰ هزار فقره قبض خدمات شهری می‌باشد که از این تعداد بیش از یک‌میلیون و ۴۰۰ هزار قبض با استفاده از خودپرداز‌های این بانک پرداخت شده است.

این گزارش می‌افزاید، دارندگان سپهرکارت‌های بانک صادرات و کارت بانک‌های عضو شبکه شتاب به راحتی می‌توانند طی تماس با شماره تلفن ۰۹۶۰۲ یا مراجعه به دستگاه‌های خودپرداز این بانک در سراسر کشور که مجهز به سیستم بارکدخوان می‌باشند و همچنین عضویت در سیستم بانکداری اینترنتی بانک صادرات، قبوض خدمات شهری خود را به صورت رایگان پرداخت نمایند.

استفاده از سیستم‌های مکانیزه پرداخت قبوض خدمات شهری بانک صادرات نقش بسزایی در صرفه جویی وقت و هزینه مشتریان، کاهش ترافیک و آلودگی هوا و جلب رضایتمندی مشتریان دارد. مشتریان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت بانک صادرات ایران (www.bsi.ir) مراجعه فرمایند.