گروه بازار پول- مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان در خبری که روابط عمومی ارتش آن را منتشر کرده است، با انتقاد از عملکرد بانک سپه در ارائه تسهیلات به کارکنان ارتش گفت: در آینده نزدیک همه حساب‌های پس‌انداز کارکنان ارتش از این بانک به بانک حکمت ایرانیان منتقل خواهد شد.

در پی درج این مطلب در تاریخ ۱۵ دی‌ماه جاری در روزنامه دنیای اقتصاد، روابط عمومی بانک سپه با ارسال نمابری توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرده است.

در این نمابر آمده است: ضمن آرزوی توفیق روز افزون برای مدیریت محترم بانک تازه تاسیس حکمت ایرانیان به نظر می‌رسد، مطالب مطروحه از جایگاه رسمی مدیریت عامل یک بانک خصوصی در راستای حضور در عرصه رقابت بانکی بدون اخذ نقطه نظر رسمی مقامات محترم ارتش جمهوری اسلامی ایران که در ۸۶ سال از خدمات بانک سپه بهره‌مند بوده‌اند و بارها به طور مکتوب از زحمات پرسنل صدیق و پرتلاش بانک در مقاطع مختلف قدردانی نموده‌اند، نشات گرفته است. در ادامه آمده است: علی ای حال با عنایت به اینکه بانک مذکور به تازگی تاسیس و هیچ‌گونه عملکردی برای قیاس با ۸۶ سال عملکرد بانک سپه ندارد، بنابراین قضاوت موضوع را به آتی واگذار نموده و برای ایشان از درگاه احدیت مجددا در راستای خدمات رسانی مطلوب‌تر آرزوی توفیق و سلامتی مسالت دارد.