مدیر امور شعب بانک تات از اتصال شعب این بانک به شعب بانک ملی ایران خبر داد و گفت: به این ترتیب مشتریان ما می‌توانند به جز شعب بانک تات از سه هزار و ۵۰۰ شعبه بانک ملی نیز خدمات مورد نظر خود را دریافت کنند. به گزارش پایگاه خبری اعتبار، اسماعیل صابری با بیان این نکته که تفاهم‌نامه اتصال شعب بانک‌های تات و ملی حدود یک ماه پیش به امضا رسیده است، افزود: این تفاهم‌نامه از سه روز پیش جنبه عملیاتی گرفته است و به این ترتیب هر دو بانک می‌توانند از ظرفیت‌های خالی هم استفاده کنند.

وی از اتصال شعب بانک‌های تات و صادرات نیز در آینده‌ای نزدیک خبر داد و اظهار داشت: در این زمینه در حال انجام مذاکرات نهایی هستیم و به زودی بانک تات به شبکه‌ای با حدود ۶ هزار و ۵۰۰ شعبه متصل خواهد شد.

به گفته صابری، با این اتصالات، مشتریان بانک تات خواهند توانست تمامی خدمات بانکی را از شعب بانک‌های ملی و صادرات در سراسر کشور دریافت کنند.

مدیر امور شعب بانک تات با اشاره به گشایش ۴۰ شعبه این بانک تاکنون، یادآور شد: از این تعداد، ۲۹ شعبه در تهران و ۱۱ شعبه در شهرستان به مشتریان خدمات بانکی ارائه می‌دهند. وی با اعلام این نکته که ۲۰ شعبه دیگر بانک تات در دست افتتاح است، خاطرنشان کرد: مقدمات راه‌اندازی شعب جدید بانک در حال انجام است و به احتمال زیاد این شعب تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری خواهند رسید که ۱۵ شعبه در تهران و ۵ شعبه در شهرستان‌ها خواهد بود. صابری، شتاب رشد و توسعه شبکه بانک تات را بی‌نظیر خواند و ادامه داد: ما به ازای هر ماه فعالیت، چهار شعبه افتتاح کرده‌ایم که این موضوع در نظام بانکی بی‌نظیر است. به گفته مدیر امور شعب بانک تات، سرعت رشد این بانک با رشد بانک‌هایی که به صورت همزمان مجوز فعالیت خود را از بانک مرکزی دریافت کرده‌اند، قابل مقایسه نیست. وی به صدور مجوز فعالیت بانک تات در ۲۶ آبان ماه سال ۸۸ اشاره کرد و افزود: با انجام مقدمات و طی مراحل اولیه شروع فعالیت، توسعه بانک عملا از آذرماه سال پیش شروع شد و تا به امروز ۴۰ شعبه به بهره برداری رسیده است. مدیر امور شعب بانک تات پیش‌بینی کرد که تعداد شعب این بانک تا پایان امسال به ۷۰ شعبه و تا پایان سال آینده به ۱۵۰ شعبه افزایش پیدا کند. وی با بیان این نکته که تمامی شعب بانک تات به خودپرداز و سیستم آنلاین مجهز هستند، تاکید کرد: تمامی محصولات مورد نیاز مشتریان در شعب این بانک ارائه می‌شود. صابری استقبال از خدمات بانک تات را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: ما با هدف احترام به مشتریان و تکریم آنان، زیباترین شعب را با طراحی زیبا برای ارائه خدمات بانکی راه‌اندازی کرده‌ایم که این شعب از امکانات و تجهیزات نرم‌افزاری پیشرفته و نیروی انسانی خبره برخوردارند.