گروه بازارپول- «گردهمایی سراسری نمایندگان بیمه البرز و کارگزاران همکار» و انتخاب نمایندگان برتر بیمه البرز در سال ۸۸ روز گذشته با حضور رییس کل بیمه مرکزی، دبیرکل سندیکای بیمه گران، اعضای هیات مدیره، مدیران و نمایندگان‌این شرکت در سالن همایش‌های رازی برگزارشد. جواد فرشباف ماهریان رییس کل بیمه مرکزی‌ایران رشد ۵/۱۴درصدی تولید حق بیمه در سال ۸۸ را ۵/۱۲ واحد بیش از‌این رشد در بازار بیمه جهان اعلام کرد و گفت: حق بیمه‌های تولیدی در‌ایران ۱۰ واحد بیش از کشورهای منطقه و ۹واحد بیش از قاره آسیا است؛ البته این آمار نباید ما را از تلاش بیشتر برای توسعه صنعت بیمه کشور و رسیدن به رتبه اول منطقه غافل کند.

او در خصوص نقش پیشرفت صنعت بیمه در توسعه کشور و نقش نمایندگان در اشتغالزایی گفت: تعداد نمایندگان شرکت‌های بیمه‌ای کشور از ۲۰ هزار نفر گذشته است وباید با سرلوحه قرار دادن بازاریابی حرفه‌ای به کار خود ادامه دهند.

فرشباف با تقدیر از بیمه البرز گفت: شکایات از نمایندگان بیمه البرز در مقایسه با سایر شرکت‌ها در حداقل قراردارد واین حکایت ازتوجه ویژه مدیریت‌این شرکت به رفتارحرفه‌ای دارد. فرشباف ضمن اعلام کسب رتبه نخست IT درسال مالی ۸۸ توسط بیمه البرز گفت: حاصل به کارگیری ابزارهای نوین و نظارت درون سازمانی شفافیت مالی را به دنبال خواهد داشت.

همچنین محمد ابراهیم امین مدیرعامل بیمه البرز در‌این گردهمایی از نمایندگان خود خواست تا در بازار بزرگ رقابت جایگاه و شان بیمه البرز را در اولویت قراردهند و حریم‌ها را حفظ کنند. او التهاب بازار و رفتارهای افراطی برخی از بیمه‌گران در ارائه نرخ و شرایط را زودگذر دانست و گفت: افراد غیرحرفه‌ای از بازار حذف می‌شوند و تنها کسانی که به دانش بیمه گری آشنا هستند و رفتار حرفه‌ای دارند در این بازار خواهند ماند. او نظارت جامع بیمه مرکزی را عامل مهم در برخورد و حذف غیرحرفه‌ای‌های بازار بیمه عنوان کرد و گفت: رفتار تنها یک نفر از خانواده صنعت بیمه می‌تواند چهره کل صنعت را خدشه‌دار کند. گزارش تکمیلی گردهمایی نمایندگان بیمه البرز متعاقبا در روزهای آینده به چاپ می‌رسد.