گروه بازار پول- دکترحسین محمد پورزرندی رییس هیات‌مدیره بانک شهر که در اصفهان و در جمع مدیران و روسای شعب بانک شهر سخن می‌گفت، با اشاره به نقش پذیری در توسعه یافتگی سازمانی، گفت: اگر کارها را نقد کنیم و انتقادها را بپذیریم قطعا در مسیر رشد و تعالی سازمان حرکت خواهیم کرد و مشکلات کشف و برطرف خواهد شد و نظم و انضباط کاری که از پیامدهای بدیهی نقدپذیری است تحقق خواهد یافت.

به گزارش روابط عمومی بانک شهر - پورزرندی از منابع انسانی به عنوان بهترین دارایی بانک یاد کرد و گفت: انسان هوشمند و تحول‌گرا، بزرگترین سرمایه بانک است، برخی تصور می‌کنند که هرکس اطلاعات بیشتری دارد موفق است در حالی که امروزه انفجار اطلاعات موجب شده است تا همه به اطلاعات دسترسی داشته باشند، پس دیگر داشتن اطلاعات هنر نیست، بلکه استفاده از اطلاعات که در قالب خلاقیت و نوآوری بروز می‌کند یک مزیت امروزی است. امروزه جوامع پیشرفته از جامعه اطلاعاتی گذر کرده‌اند و وارد جامعه خلاقیت شده‌اند، پس کسانی که خلاقیت و تفکر خلاق دارند، سرمایه سازمان تلقی می‌شوند. او کار تیمی را از دیگر عناصری دانست که موجب افزایش راندمان سازمانی و سینرجی می‌شود.

پورزرندی درک محیط و چابک و فعال بودن در برابر درک تغییرات محیطی و نشان دادن واکنش سریع را لازمه سازمان توسعه یافته دانست و لازمه تطابق با محیط را «یادگیری» عنوان کرد و گفت هر چقدر من درباره یادگیری و اهمیت آن سخن بگویم کم است و همه باید یاد بگیرند تا به سازمان یادگیرنده تبدیل شویم تا از تحولات جهانی عقب نمانیم. پورزرندی افزود: کسی که بگوید من بلدم و می‌دانم، عمرش تمام است، همه نیازمند دانستن هستند چون تحولات بسیار سریع و گسترده است.