گروه بازار پول- رییس اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی بانک ملت از آغاز جشنواره جدید حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز این بانک با جوایز ارزنده خبر داد. به گزارش روابط عمومی بانک ملت، فرزان عباسی با بیان این نکته که قرض‌الحسنه امری پسندیده و سنتی الهی است، ادامه داد: سپرده‌گذاران قرض‌الحسنه با سپرده‌های کوچک خود، گره‌های بزرگی را از کار نیازمندان جامعه می‌گشایند و بانک نیز به عنوان واسطه وجوه، مشمول نعمات و برکات این امر خداپسندانه می‌شود.

وی با تاکید بر این نکته که قرض‌الحسنه اجری بزرگ نزد خداوند متعال دارد، تصریح کرد: بانک ملت به پاس قدردانی از نیک اندیشی سپرده‌گذاران قرض‌الحسنه، جوایز ارزنده‌ای را برای آنان در نظر گرفته است.

مدیر روابط عمومی بانک ملت، اضافه کرد: برای دوره جدید جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس انداز، یک‌هزار و ۲۰۰ جایزه نقدی ۲۵۰ میلیون ریالی به عنوان جوایز ویژه پیش‌بینی شده است، ضمن اینکه میلیاردها ریال جوایز نقدی دیگر هم به برندگان تقدیم خواهد شد.

به گفته وی، بانک ملت در این دوره جشنواره حساب‌های قرض‌‌الحسنه، ۴۰۰ میلیارد ریال به عنوان جایزه به سپرده‌گذاران نیکوکار اهدا خواهد کرد.

وی گفت: قرعه‌کشی این دوره از جشنواره نیز همانند ادوار گذشته، پس از پایان مهلت تعیین شده و طی مراحل اداری با حضور اعضای هیات نظارت بر قرعه کشی بانک ها برگزار خواهد شد.

عباسی با قدردانی از سپرده‌گذارانی که در در دوره‌های قبلی در جشنواره قرض‌الحسنه بانک ملت شرکت کرده‌اند، خاطرنشان کرد: سپرده‌های قرض‌الحسنه صرف امور خیری همچون اعطای تسهیلات ازدواج و تامین جهیزیه، درمان بیماری، آزادی زندانیان نیازمند، تامین و تعمیر مسکن و امور ضروری می‌شود.

وی اظهار امیدواری کرد: با استقبال مطلوب سپرده‌گذاران در دوره جدید همچون دوره‌های قبلی، بانک ملت بتواند نیازهای قشر بزرگ‌تری از نیازمندان جامعه را تامین کند.