به منظور تسریع در ارائه خدمات به مشتریان و افزایش میزان رضایتمندی آنها، انجام برخی عملیات مربوط به کارت‌هـای الکترونیک به شعب منتخب واگذار شد. به گزارش اخبار پولی مالی به نقل از روابط عمومی بانک سینا، صدور آنی کارت نقدی ( سینا کارت) از جمله خدماتی است که به شعب منتخب واگذار شده و مشتریان با مراجعه به این شعب و تکمیل فرم درخواست می‌توانند به صورت آنی، کارت نقدی دریافت کنند. تغییر رمز و تغییر وضعیت ( مسدود نمودن کارت و بالعکس) کلیه کارت‌ها از جمله خدمات دیگری است که به منظور تسریع پاسخگویی به هموطنان در شعب منتخب صورت می‌گیرد.

ارتقای نرم افزار متمرکز بانکی

همچنین نسخه نرم‌ افزار متمرکز بانکی سینا به منظور دستیابی به قابلیت‌ها و امکانات جدیدی که این نسخه در اختیار کاربران قرار می‌دهد و نیز با هدف بهبود عملکرد و افزایش سرعت کارآیی سامانه، ارتقا می‌یابد.

امکان افتتاح سپرده، امکان پرداخت اقساط تسهیلات، امکان صدور حواله بین بانکی، امکان صدور حواله پایا و نیز امکان صدور رمز دوم همگی از طریق اینترنت بانک از جمله قابلیت‌های دیگری است که در بخش بانکداری مدرن در این نسخه مورد توجه قرار گرفته است.تعبیه زیرسیستم‌هایی در بخش سپرده‌هـا و ارکان اعتباری از دیگرتمهیدات اندیشیده شده در این نسخه است که به بهبود عملکرد سامانه و پاسخگویی بهتر به مشتریان خواهد انجامید.