معوقات بانک ملی کاهش چشمگیری داشته است

معوقات بانک ملی به طور چشمگیری کاهش یافته است. محمدرضا حسین‌زاده ـ‌ عضو هیات مدیره بانک ملی به «ایسنا» گفت: معوقات بانک ملی به طور چشمگیری کاهش یافته است.

وی همچنین درباره تحریم این بانک اظهار کرد: مساله تحریم در کشور ما تازگی ندارد و حدود سه سال است که بانک ملی را درگیر خود کرده است.

حسین‌زاده ادامه اداد: با این حال کارکنان ما ورزیده و با تجربه هستند و در این سه سال با راهکارهای مناسب راه‌های مقابله با این تحریم‌ها را یافته‌اند.

عضو هیات مدیره بانک ملی تصریح کرد: در این مدت، حتی یک نفر را هم نمی‌توان پیدا کرد که فشارهای تحریم را در طی این سه سال حس کرده باشد.

وی در ادامه درباره نرخ ارز تاکید کرد: نرخ را عرضه و تقاضا تعیین می‌کند. ثبات نرخ در هر چیزی از جمله ارز، برای فعالان اقتصادی خوب است؛ چرا که می‌توانند برای صادرات، واردات برنامه‌ریزی کنند. او خاطرنشان کرد: با سیاست‌های بانک مرکزی تثبیت نرخ ارز مناسب‌تر شده و با توجه به اینکه ارز به مقدار زیاد موجود است، جای نگرانی نیست. روز به روز قیمت ارز تثبیت‌تر می‌شود و مشکلات کمتر.

حسین‌زاده در پایان درباره عملکرد ایسنا اظهار کرد: انصافا یکی از مشتریان خبری ایسنا هستم و خبرها را از این سایت می‌گیرم؛ چرا که خبرهای خوب، درست، دقیق و به موقع را خبرگزاری دانشجویان ایران منتشر می‌کند. این سایت برای ما مفید است. از سوی دیگر یک خبرگزاری جوان پسند بوده و در بین قشر جوان محبوبیت خاصی دارد.