گروه بازار پول- سیستم آنلاین بانک صادرات ایران هیچ‌گونه قطعی نداشته و کما کان در حال ارائه خدمات به مشتریان می‌باشد. به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران در پی انتشار خبر قطعی سیستم آنلاین این بانک که بدون بررسی‌های لازم در خصوص صحت و سقم آن صورت گرفته، مجید ابوالفتحی مدیرکل روابط عمومی این بانک اعلام داشت: بنا بر بررسی‌های به‌عمل آمده هیچ‌گونه قطعی در سیستم آنلاین این بانک و همچنین دستگاه‌های خودپرداز به‌وجود نیامده و کماکان در حال ارائه خدمات به مشتریان می‌باشند.

وی افزود موضوع قطعی سیستم مربوط به بانک دیگری بوده که رسانه‌های جمعی متاسفانه به اشتباه آن را به بانک صادرات ایران تعمیم داده‌اند.

وی در ادامه از دست‌اندرکاران رسانه‌های جمعی خواست در انتشار اینگونه اخبار تعجیل نکنند و رسالت مطبوعاتی خود را به‌نحوی مطلوب به انجام برسانند، چراکه انتشار اینگونه اخبار موجب تشویش اذهان عمومی گردیده و این به صلاح کشور و مردم نمی‌باشد.

مرکز صدای سپهر ۲۶ مهر افتتاح می‌شود

بنا بر گزارش دیگری، مصادف با شب میلاد با سعادت امام رضا (ع) مرکز صدای سپهر با حضور مدیرعامل بانک صادرات ایران افتتاح خواهد شد.

به منظور جلب رضایت مشتریان و ارائه خدمات نوین بانکی مرکز صدای سپهر با شماره تلفن ۰۹۶۰۲ از روز دوشنبه ۲۶ مهرماه سال جاری به طور رسمی توسط دکتر سیدمحمد جهرمی مدیرعامل و با حضور اعضای هیات‌مدیره این بانک و چند تن از مقامات اقتصادی افتتاح خواهد شد.