گروه بازار پول- نخستین جلسه هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی و بازاریابی بانک و شرکت‌های گروه اقتصادنوین با هدف ارتقای کیفی خدمات مجموعه اقتصادنوین به مشتریان برگزار شد. به گزارش روابط عمومی بانک اقتصادنوین، در این جلسه ضمن تاکید بر اهمیت ارائه سبد خدمات پولی و مالی به مشتریان این بانک اعلام شد، برای دستیابی به این مهم، تمام پتانسیل‌های موجود در هلدینگ اقتصادنوین بیش از پیش مورد استفاده قرار گیرد.

با توجه به اینکه در هلدینگ اقتصادنوین مجموعه‌ای از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پولی و مالی حضور دارند، توجه به پتانسیل‌های این شرکت‌ها، رضایتمندی مشتریان بانک اقتصادنوین را بیش از پیش فراهم خواهد کرد.

در جلسه هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی و بازاریابی هلدینگ اقتصادنوین، علاوه بر غلامعباس افشار رییس اداره روابط عمومی بانک اقتصادنوین، مدیران روابط عمومی و بازاریابی شرکت‌های شرکت خدمات پشتیبانی اقتصادنوین، سرمایه‌گذاری اقتصادنوین، خدمات ارزی و صرافی اقتصادنوین، لیزینگ اقتصادنوین، خدمات مالی و اعتباری راه اقتصادنوین، بیمه نوین، تامین سرمایه نوین، پرداخت نوین و کارگزاری اقتصادنوین حضور داشتند.

این جلسات که به ابتکار اداره روابط عمومی بانک اقتصادنوین برگزار می‌شود، هر پانزده روز یک‌بار به منظور تبادل نظر برای افزایش کیفیت خدمات مجموعه اقتصادنوین تداوم خواهد یافت.