معاون اداری مالی شهرداری تهران اعلام کرد: روند پرداخت وام ازدواج شهرداری متوقف نشده است. حسین محمد پورزرندی در گفت‌وگو با خبرگزاری موج اظهار داشت: براساس رویکرد مدیریت شهری به منظور حمایت از اقشار آسیب‌پذیر، پرداخت تسهیلات ازدواج نیز به دهک‌های پایین در اولویت قرار گرفته است.

معاون اداری مالی تصریح کرد: مدیریت شهری در پایتخت به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی و کمک به این قشر از طریق کارآفرینی و ارائه تسهیلات بانکی است.

وی افزود: معاونت اجتماعی و فرهنگی مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران مسوول شناسایی خانوارهای آسیب‌پذیر ساکن در شهر تهران هستند. با معرفی معاونت اجتماعی زوج‌های جوان می‌توانند از وام ازدواج شهرداری تهران بهره‌مند شوند.

پورزرندی یادآور شد: با توجه به ارائه تسهیلات ازدواج از سوی صندوق مهر امام رضا(ع) شهرداری تهران لایحه‌ای برای افزایش تسهیلات ازدواج به شورای شهر تهران ارائه نکرده است. وی خاطرنشان کرد: از دریافت‌کنندگان وام ازدواج انتظار می‌رود با توجه به این که وام یک میلیونی خود را از بانک شهر بدون کارمزد دریافت کرده‌اند و جریمه‌ای نیز بابت دیرکرد پرداخت اقساط وام خود واریز نمی‌کنند، با بازپرداخت به موقع اقساط شرایط را برای آغاز ثبت‌نام متقاضیان جدید فراهم کنند.