گروه بازار پول- بیش از هزار کودک ایرانی تصورات خود را از یک بانک برای موسسه اعتباری توسعه نقاشی کردند. به گزارش امور روابط عمومی و بازاریابی موسسه اعتباری توسعه، شرکت بیش از ۱۰۷۶ کودک در مسابقه فراخوان نقاشی با عنوان «کودک و بانک» که به مناسبت روز جهانی کودک و از سوی امور روابط عمومی و بازاریابی موسسه توسعه برگزار شده بود، هیجان و رونق کم‌نظیری را به این مسابقه بخشید.

۱۰۷۶ نقاشی که از سوی کودکان زیر ۱۴ سال برای شرکت در مسابقه نقاشی کودک و بانک به موسسه توسعه ارسال شده بود، مجموعه‌ای ارزشمند از تصاویر و تصورات کودکان ایران زمین از یک بانک و توقعات و انتظارات آنان از نظام بانکی کشور را پیش روی ما قرار داد؛ تصوراتی که در آینده‌ای نه چندان دور به انتظارات نسل‌های بعدی از مدیران اقتصادی تبدیل خواهد شد. نیلوفر مستوفی خوشه مهر، مدیر امور روابط عمومی و بازاریابی موسسه اعتباری توسعه در ابتدای مراسم انتخاب و قرعه‌کشی آثار برتر که با حضور تنی چند از مدیران موسسه برگزارشد، ضمن تاکید بر ضرورت همین آینده‌نگری و دوراندیشی، برگزاری چنین مسابقه‌هایی را بستری برای آشنایی با نیازهای نسل آینده دانست.

وی افزود: مدیران و فعالان فعلی نظام بانکی باید درک و تصویر روشنی از نیازها و توقعات نسل‌های آینده از بانک به دست آورند تا بتوانند برای آموزش مفاهیم اولیه و بسیار مهمی همچون پس‌انداز و اعتبار به کودکان امروز و جوانان فردا روش‌های مناسبی در پیش بگیرند. بنابراین گزارش از میان ۱۰۷۶ نقاشی ارسال شده برای موسسه توسعه، ۵ اثر به انتخاب خود حضار به عنوان آثار برتر انتخاب و معرفی شدند که برای هر یک از آنان حسابی با موجودی ۵۰۰ هزار ریال از سوی موسسه اعتباری توسعه گشوده شد و برای سایر شرکت‌کنندگانی که شرایط مسابقه را رعایت کرده بودند نیز حساب‌هایی با مبلغ ۱۰۰ هزار ریال افتتاح شد.

گفتنی است، ساینا اصفهانی از شعبه مرکز، فاطمه فخری از شعبه مشهد، ستایش شریفی از شعبه کرمان، پرهام رحیمی از شرکت‌کنندگان آزاد و فاطمه سلطانی از شعبه جهاد برندگان ویژه این مسابقه بودند.