معاون توسعه مدیریت بنیاد شهید اظهار کرد: بانک دی با حمایت‌های بنیاد شهید، جزو سه بانک اول خصوصی کشور می‌شود. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) مهدی امینی در حاشیه گشایش یک شعبه بانک دی گفت: روز به روز شعب بانک دی فعال‌تر می‌شود و ما نیز به جهت اینکه فرزندان شهدا، جانبازان، آزادگان و عموم مردم سهامدار بانک دی هستند، وظیفه خود می‌دانیم که بانک دی را به مرور به آنچه در ظرفیت‌های پشتیبانی و اعتباری در دنیا متصور است، هدایت کنیم.

وی اظهار کرد: در ۴۳۰ نقطه کشور بنیاد شهید وجود دارد، این آمادگی را اعلام کرده‌ایم در جایی که ظرفیت باشد، شعبه و در غیر این صورت باجه ایجاد شود. وجود باجه یک نقطه ارتباط با مردم تلقی می‌شود و خوبی آن نیز این است که تا بانک جای خود را پیدا کند، می‌تواند خلا آن را برطرف کند.

امینی با بیان اینکه آمادگی ایجاد باجه در بنیاد شهید وجود دارد، تصریح کرد: در کنار آن نیز منابع دیگر هست و امید است که به زودی توانایی‌های فنی لازم را نیز داشته باشیم. مهم این است که از تمام ظرفیت‌های بنیاد برای پشتیبانی بانک دی استفاده کنیم. معاون توسعه مدیریت بنیاد شهید گفت: معتقدیم بانک دی حداقل در هر شهر کوچک شعبه داشته و قطعا در شهرهای بزرگ، در هر منطقه یک یا دو شعبه داشته باشد.