گروه بازار پول- خودپردازهای بانک ملی ایران در مردادماه امسال نزدیک به ۴۱ هزار میلیارد ریال تراکنش مالی داشتند. روند افزایش خدمات غیرحضوری در این بانک طی سال‌های اخیر همواره رو به رشد بوده است؛ به طوری که در سال جاری خدمات متعددی منطبق با نیاز مشتریان توسط این بانک معرفی شده و این موضوع گرایش بیشتر مشتریان به استفاده از خدمات غیرحضوری بانک ملی ایران را در برداشته است.

بر این اساس، این بانک با دارا بودن ۳۶۰۰ خودپرداز، ۱۵۱ هزار و ۷۵۸ پایانه فروش ، ۱۲ هزار پایانه شعب و همچنین ۵۵ پایگاه

شبانه روزی خودپرداز و ۳۵ دستگاه خود دریافت توانسته بالاترین تعداد و مبلغ تراکنش شبکه شتاب را به خود اختصاص دهد.

انجام بالغ بر ۵۸ میلیون و ۲۶۹ هزار تراکنش از طریق دستگاه‌های خودپرداز بانک ملی ایران در مردادماه ۸۹ بیانگر موفقیت این بانک در جلب رضایت مشتریان و همچنین گسترش فرهنگ استفاده از خدمات غیرحضوری بانکی در جامعه می باشد.

بر همین اساس، عضویت ۶۰۱ هزار کاربر موبایل بانکینگ و ۱۰۰ هزار کاربر اینترنت در این بانک، نیاز روزافزون مشتریان و استقبال آنها از خدمات بانکی غیرحضوری را نشان می دهد.

در حال حاضر مشتریان بانک ملی ایران که عضوسیستم بانکداری اینترنتی این بانک هستند، ضمن داشتن امکان انتقال وجه اینترنتی به حساب سایر بانک‌ها از طریق سامانه ساتنا، می‌توانند از امکاناتی نظیر دریافت صورتحساب لحظه‌ای، پرداخت قبوض، تایید الکترونیکی چک‌های صادره به صورت لحظه‌ای، دستور پرداخت دوره‌ای و... بهره‌مند شوند.