در حالی که طبق اعلام هیات دولت، ساعت رسمی کشور از ۲۴ بامداد روز گذشته یک ساعت به عقب کشیده و به دنبال آن ساعت کار ادارات نیز تغییر کرده است، هنوز به بانک‌های عامل کشور ابلاغیه‌ای در این خصوص صادر نشده و هیچ یک از مدیران بانکی اطلاعی ندارند. در حالی که طبق اعلام دولت ساعت کار شبکه بانکی مانند نهادها و موسسات دولتی از ابتدای مهر ماه ۸ صبح تعیین شده است، تاکنون هیچ دستورالعمل و بخشنامه‌ای در این باره به بانک‌ها ابلاغ نشده است. به گفته محمدمصطفی نجار، وزیر کشور، ساعات کار واحدهای نظامی ۶:۳۰ تا ۷، واحدهای صنعتی ۷، مدارس ۷:۳۰ (۷:۱۵ تا ۷:۴۵ به صورت شناور)، بانک‌ها و دانشگاه‌ها ۸، ادارات عمومی ۸:۳۰ و بازار تهران ۹:۳۰ تا ۱۰ تعیین شده است.

اما با وجود اینکه تنها یک روز به اول مهر یعنی آغاز تغییرات رسمی در ساعات آغاز به کار ادارات باقی است، پیگیری‌های خبرگزاری فارس حاکی از بی‌اطلاعی و سردرگمی کارمندان شبکه بانکی از این تغییرات است، به نحوی که کارمندان بانک‌ها کماکان طبق روال گذشته خود (ساعت ۷:۳۰) باید در محل کار خود حضور پیدا کنند.

اظهارات رییس شورای هماهنگی مدیران بانک‌های دولتی بیانگر عدم ابلاغ رسمی تغییر ساعات بانک‌ها توسط دولت به شبکه بانکی است.

محمودرضا خاوری در مورد تغییر ساعات کار بانک‌ها می‌گوید: هنوز هیچ بخشنامه یا دستورالعمل کتبی به بانک‌ها مبنی بر آغاز کار در ساعت ۸ صبح، ابلاغ نشده است، ولی به محض اینکه ابلاغ شود این موضوع در شورای هماهنگی بانک‌های دولتی مورد بررسی قرار خواهد گرفت؛ هر تصمیمی که دولت گرفته باشد در این شورا اجرا می‌شود.