گروه بازار پول_ ۲۳۸ هزار نفر از مشتریان بانک صادرات ایران از سرویس بانکداری مبتنی بر تلفن همراه بانک صادرات (mobile banking) استفاده می‌کنند و از مزایای آن بهره‌مند هستند. به گزارش روابط عمومی‌بانک صادرات ایران، این بانک در راستای همسویی با بانکداری روز دنیا و تامین آسایش و رفاه مشتریان خود از تیرماه سال ۱۳۸۷، سرویس‌دهی از طریق تلفن همراه را رسما آغاز و بیش از ۲۳۸ هزار نفر از مشتریان این بانک تا ۱۶ شهریور ماه امسال در سیستم همراه بانک صادرات ثبت نام و از این خدمت نوین برخوردار می‌باشند.

بر اساس این گزارش مجموعا بالغ بر ۳۰۳ هزار حساب از سیستم‌های یک‌طرفه و دوطرفه بانک استفاده می‌کنند و همچنین ۴ هزار حساب از خدمات سیستم پیاه کوتاه (sms) که آخرین گردش حساب مشتری را اعلام می‌کند، بهره‌مند می‌باشند.

گفتنی است کلیه دارندگان حساب‌های سپهر نزد شعب بانک صادرات امکان استفاده از سیستم همراه بانک را به صورت رایگان داشته و متقاضیان استفاده از این خدمت می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی این بانک به آدرس www.bsi.ir و دریافت نرم‌افزار مربوطه و نصب آن روی دستگاه تلفن همراه خود با سهولت نسبت به بهره‌برداری از این سیستم اقدام نمایند.