مدیرکل هماهنگی دفتر امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: در جشنواره بین‌المللی ایران بانک ۲۰۱۰، برترین بانک‌‌های کشور در بانکداری الکترونیکی برگزیده می‌شوند. به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی نخستین جشنواره بین‌المللی ایران بانک ۲۰۱۰، حسن اسماعیلی اظهار داشت: در جشنواره بین‌المللی ایران بانک که مهم‌ترین رویداد بانکی کشور در سال جاری خواهد بود، برترین بانک‌های ایرانی در زمینه بانکداری الکترونیکی تندیس زرین دریافت می‌کنند.

وی تصریح کرد: در مراسم اختتامیه این جشنواره که آبان ماه امسال با حضور بانک‌های سراسر کشور برگزار می‌شود سه بانک در چندین حوزه به عنوان نامزد دریافت تندیس زرین برترین بانک ایران انتخاب می‌شوند که از میان آنها یک بانک به‌عنوان بانک برتر کشور با رویکرد بانکداری الکترونیکی برگزیده شده و تندیس زرین برترین بانک ایران را دریافت می‌کند.

وی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین معیارهای موثر در ارزیابی بانک‌های برتر در بخش بانکداری الکترونیکی، تراکنش‌های موفق بانک‌ها نسبت به کل تراکنش‌های آن و چگونگی ارائه سرویس‌هایی چون اینترنت بانک، همراه بانک و اس‌ام‌اس بانک خواهد بود.

اسماعیلی بیان داشت: انتخاب برترین بانک کشور توسط کمیته داوران جشنواره بین‌المللی ایران بانک ۲۰۱۰ انجام خواهد شد، اعضایی که به این کمیته دعوت خواهند شد متشکل از نماینده بانک مرکزی، نماینده وزارت اقتصاد و نماینده شرکت خدمات انفورماتیک ایران و پنج استاد برتر کشور و سه کارشناس در زمینه بانکداری الکترونیکی هستند. شماره تلفن‌های ۰۱۵۱۲۲۵۲۶۶۱ و ۰۱۵۱۲۲۵۱۷۲۷ برای پاسخگویی به علاقه‌مندان و شماره ۰۹۳۷۳۴۶۶۴۸۵ برای ارسال پیام کوتاه به روابط عمومی جشنواره در نظر گرفته شده است.