گروه بازار پول- پذیره‌نویسی سهام بانک‌پاسارگاد، به‌منظور تحقق افزایش سرمایه بانک ‌پاسارگاد به‌زودی انجام خواهد شد. به گزارش روابط‌عمومی بانک ‌پاسارگاد، خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی بانک، در آیین گشایش شعبه هاشمی، ضمن اعلام این خبر گفت: بانک ‌پاسارگاد در پی تصمیم به افزایش سرمایه خود از مبلغ ۷۷۰۰ میلیارد ریال به ۲۳۱۰۰ میلیارد ریال، پذیره‌نویسی سهام خود را به‌زودی برگزار خواهد کرد.

وی ادامه داد: خدا را شاکریم که کارنامه موفق و درخشان بانک ‌پاسارگاد در مدت کوتاه فعالیت، باعث شده این بانک در بین مشتریان و سهامداران خود از جایگاه بسیار خوبی برخوردار باشد. این اعتماد و اطمینان به بانک‌پاسارگاد موجب شده استقبال از افزایش سرمایه این بانک، از محل سود سهام و آورده نقدی سهامداران و متقاضیان، بسیار چشمگیر باشد.

رفیعی خاطرنشان کرد: در حال‌حاضر بانک ‌پاسارگاد با شبکه گسترده بانکی خود که باعث شده دسترسی به خدمات این بانک به سهولت امکان‌پذیر باشد، انواع خدمات ارزی، ریالی و بانکداری الکترونیک را به هم‌میهنان ارائه می‌‌دهد.

وی در مورد گواهی سپرده بانک ‌پاسارگاد ادامه داد: هم‌اکنون گواهی سپرده بانک ‌پاسارگاد با سود علی‌الحساب سالانه ۱۵ درصد علی‌الحساب، در شعبه‌های این بانک در حال عرضه به مشتریان است که از استقبال خوبی از سوی مشتریان مواجه شده‌است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هموطنان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد افزایش سرمایه بانک‌ پاسارگاد و گواهی سپرده این بانک، به شعبه‌های بانک‌ پاسارگاد در سرتاسر کشور مراجعه یا با مرکز اطلاع‌رسانی بانک به شماره ۸۲۸۹۸۲۸۹ یا سیستم بازخورد روی سایت بانک به نشانی

www.bankpasargad.com ارتباط برقرار کنند.