گروه بازار پول- اولین کنفرانس بین‌المللی بیمه عمر طی روزهای ۱۵و ۱۶ مهرماه امسال در شیراز برگزار می‌شود. مجتبی طباطبایی، دبیر اجرایی کنفرانس بین‌المللی بیمه عمر در این خصوص گفت: فروش بیمه عمر برای نمایندگان و فعالان صنعت بیمه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و از آنجا که بازاریابی و فروش بیمه عمر یکی از سخت‌ترین فروش‌ها در بخش خدمات صنعت بیمه است، تصمیم گرفته شد تا با برگزاری اولین کنفرانس بین‌المللی بیمه عمر در مهرماه امسال نیاز نمایندگان به تکنیک‌ها و راهکارهای علمی‌برای ارتقای فروش این بیمه‌نامه‌ها رفع شود.

او افزود: شورای برنامه‌ریزی کنفرانس برآن دارد با استفاده از اساتید مجرب و حرفه‌ای در امر فروش بیمه عمر موثرترین آموزش کاربردی و عملی را با نگرش سیستمی‌ بازاریابی و فروش بیمه عمر، اصول و فنون مذاکرات و مدیریت ارتباط با مشتری برای نمایندگان فراهم آورد.

طباطبایی بازاریابی اثربخش، نحوه بازاریابی بیمه عمر برای مشتریان منفی و بدبین را محورهای کنفرانس یادشده عنوان کرد و ادامه داد: تکنیک‌های ایجاد اعتماد در مشتریان جهت فروش بیمه، شیوه‌های ایجاد انگیزه در مشتری، استفاده بهینه از ارتباطات جهت فروش بیمه عمر، تشخیص نیاز مشتری، جذب مشتری، چگونگی تشکیل تیم حرفه‌ای بازاریابی و فرهنگ‌سازی بیمه عمر از دیگر محورهای کنفرانس است.

دبیر اجرایی کنفرانس اظهار داشت: از دیگر برنامه‌های این کنفرانس تشکیل میزگرد میلیون دلارهای بیمه (MDRT) می‌باشد که در این میزگرد ۶ تن از موفق‌ترین فروشندگان ایرانی بیمه عمر تجربیات خود را به شرکت‌کنندگان آموزش خواهند داد.