گروه بازار پول- اقدامات موسسه اعتباری توسعه برای تبدیل شدن به بانکی متمایز با اخذ گواهینامه مدیریت کیفیت وارد فاز جدیدی شد. به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری این موسسه موفق شد پس از تلاشی مستمر که از یک سال پیش آغاز شده بود، گواهینامه مدیریت کیفیت را ازUnited Kingdom Accreditation Service (UKAS)S دریافت کند و به این ترتیب گام بلند دیگری برای نقش آفرینی‌های ارزنده در نظام بانکی کشور و حضور مقتدرانه در فضای اقتصادی سرزمین بزرگ ایران بردارد.

بنابراین گزارش این موفقیت زمانی حاصل شد که مدیریت موسسه با ایجاد یک واحد هماهنگ‌کننده مجزا با کار ویژه هدایت بخش‌های مختلف سازمان برای پیاده‌سازی الگوهای استاندارد، توانست در یک دوره فشرده شش ماهه به سطحی مناسب از استانداردهای ISO دست یابد.

این گواهی پس از بازرسی و بررسی سه روزه نمایندگان موسسه «لویدز‌رجیستر» و تطبیق کامل برنامه‌ها و فرآیندها با استانداردهای ISO در موسسه اعتباری توسعه صادر شد.

این گزارش می‌افزاید: مشتریان، سهامداران و تمامی‌مخاطبان بالقوه و بالفعل موسسه اعتباری توسعه از این پس، بیش از پیش اطمینان خواهند داشت که تمام فرآیندهای کاری، دستورالعمل‌ها و روش‌های اجرایی واحدهای ستادی در این موسسه با استانداردهای روز دنیا منطبق و با هدف ارتقای سطح کیفی خدمات به گردش در می‌آید.