گروه بازار پول- ۶۹ خودروی سواری از مجموع ۱۰۳۰ دستگاه ورنا سی‌امین دوره قرعه‌کشی حساب‌های پس‌انداز قرض‌الحسنه بانک تجارت به برندگان استان خوزستان تعلق گرفت. به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، در این مراسم که همزمان با جشن‌های نیمه شعبان برگزار شد، تعداد زیادی از مشتریان بانک و مقامات و مسوولان استان حضور داشتند.

«ستوده»، مدیر شعب بانک تجارت خوزستان در این مراسم با تقدیر از نیت خیر سپرده‌گذاران قرض‌الحسنه یادآور شد : استقبال هموطنان از سپرده‌گذاری در حساب‌های قرض‌الحسنه نشات گرفته از باورهای اعتقادی مردم بوده و برخورداری از اجر معنوی این اقدام خداپسندانه اصلی‌ترین نیت آنان برای مشارکت در این کار خیر است.

وی گفت: در سی امین دوره قرعه‌کشی حساب‌های پس‌انداز قرض‌الحسنه بانک تجارت بیش از ۳۰ هزار جایزه به هموطنان استان خوزستان تعلق گرفت که ۶۹ خودروی سواری هیوندا ورنا، کمک هزینه سفر حج و کمک هزینه خرید صنایع دستی از جمله جوایز ویژه این دوره بوده است.

ستوده خاطر نشان کرد: شعب بانک تجارت خوزستان در این دوره بالغ بر ۲۷۵ میلیارد ریال منابع جدید جذب کردند که از محل همین سپرده‌ها نیز بیش از ۲۳۵ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه در زمینه ازدواج، تهیه جهیزیه، درمان بیماری

و ... به متقاضیان پرداخت شده است.