گروه بازار پول_ ارائه راهکارهای درست در بهینه سازی شرایط اقتصادی و شناسایی نقاط قوت و ضعف برنامه‏های اقتصادی از جمله اهدافی است که در برگزاری جشنواره بیمه، بانک و خدمات لیزینگ و مالی مورد توجه قرار گرفته است. اکبر مرادی دبیر این جشنواره در خصوص اهداف برگزاری جشنواره گفت: هدف از برگزاری این جشنواره، معرفی پتانسیل‏ها، عملکردها و برنامه‏های چهار نهاد اقتصادی یعنی بانک، بیمه، لیزینگ و خدمات مالی می‏باشد که تاثیر فراوانی در اقتصاد کشور دارد.

مرادی بیان داشت: ارائه راهکارهای درست در بهینه سازی شرایط اقتصادی و شناسایی نقاط قوت و ضعف برنامه‏های اقتصادی در جهت دستیابی به اهداف بلند و والای سیاست‏های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی نیز از اهداف اصلی این جشنواره می‏باشد.

وی ادامه داد: با تلاش مستمر و فشرده کارشناسان جشنواره، خوشبختانه ظرف مدت کوتاهی توانسته‏ایم با حدود ۳۰ درصد از شرکت‏های بیمه، ۵۰ درصد از بانک‏ها و ۴۰ درصد از شرکت‏های لیزینگ تعامل داشته باشیم و با بقیه نیز در حال رایزنی می‏باشیم.

به گفته دبیر این جشنواره اقتصادی، در کل بنا به قابلیت‏ها و شرایط ویژه‏ای که این جشنواره برای دست‌اندرکاران بانک، بیمه و لیزینگ و خدمات دهندگان مالی ایجاد نموده، خوشبختانه ارتباط خوب و استقبال شایانی صورت گرفته است.

مرادی، برگزاری جشنواره‏ها را برای بالا بردن سطح فرهنگ اقتصادی کشور بسیار مفید دانست و گفت: برای هر چه بهتر برگزار نمودن این جشنواره به لحاظ کمی و کیفی، با ارتباط مستمر با کارشناسان اقتصادی، اهداف و محورهای کلیدی طراحی شد که در جهت این امر بسیار می‏تواند مثمرثمر باشد.

مرادی ادامه داد: علاوه بر سمینارهای تخصصی مرتبط با موضوع جشنواره، نمایشگاه تخصصی و عمومی در سطح وسیعی نیز برگزار خواهد شد که ارتباط نزدیکی را به صورت درون گروهی و برون گروهی برای شرکت‌کنندگان و عموم مردم در این نمایشگاه ایجاد

خواهد نمود.

زمان برگزاری این جشنواره، ۲۲-۱۹ مردادماه سال جاری در سالن حجاب واقع در خیابان حجاب می‏باشد. مراسم افتتاحیه این جشنواره با حضور مسوولان بلند پایه کشوری و دست‌اندرکاران این چهار نهاد، در ساعت ۹ صبح اولین روز جشنواره برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‏توانند به سایت www.cttehran.com مراجعه کنند یا با تلفن‏های دبیرخانه جشنواره ۸۸۷۳۹۷۲۹-۸۸۷۴۲۷۲۹ تماس حاصل نمایند.