موسسه مالی و اعتباری مهر با کسب ۳ تندیس و ۴ رتبه اول در بخش‌های مختلف کنفرانس بین‌المللی نظام اداری الکترونیکی درخشید. به گزارش اداره کل روابط عمومی؛ سومین کنفرانس بین‌المللی نظام اداری الکترونیکی ۱۳ تا ۱۴ تیر ماه با حضور احمد بزرگیان، معاون تحول و نوسازی اداری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهور، جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور، مرتضی طلائی، رییس کمیسیـون فـرهنگی اجـتماعـی شورای اسلامـی شهر تهران، دکتر vishanth weerakody استاد برجسته دانشگاه برونـل و نایب رییس کنفرانس دولت الکترونیکی کشورهای اتحادیه اروپا در سال ۲۰۱۱، قائمی، مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات پدافند غیرعامل و دکتر علی‌اکبر جلالی پدر IT ایران در تهران برگزار شد.

موسسه مالی و اعتباری مهر منتخب تور تعالی سازمانی در سال ۲۰۱۰، با شرکت در این کنفرانس با ارائه آخرین دستاوردها در زمینه توسعه و پیاده‌سازی نظام اداری الکترونیکی در راستای تحقق دولت الکترونیک؛ تحسین کارشناسان، مدیران و صاحبنظران نظام اداری الکترونیکی کشور را برانگیخت.

موسسه مالی و اعتباری مهر موفق شد در چهار بخش این کنفرانس، رتبه اول کشور را از آن خود کند، در بخش مدیریت نظام اداری الکترونیکی؛ مهندس مجتبی عزیزی، به‌عنوان مدیر برتر نظام اداری الکترونیکی کشور شناخته شد و تندیس پر بلورین و لوح سپاس کنفرانس را دریافت کرد.

در بخش پورتال و سایت سازمانی، سایت اطلاع‌رسانی موسسه مالی و اعتباری مهر به عنوان سایت نمونه کشور، رتبه اول کشور را به دست آورد و تندیس پر بلورین و لوح سپاس را از آن خود کرد. در این بخش رتبه دوم و سوم به ترتیب به پورتال مرکز آمار ایران و سازمان تبلیغات اسلامی رسید.

در بخش پیاده‌سازی و جاری‌سازی فرآیند اتوماسیون اداری باز هم موسسه مالی و اعتباری مهر گوی سبقت را از دیگر شرکت‌کنندگان کنفرانس ربود و رتبه اول این بخش نیز به موسسه مالی و اعتباری مهر اختصاص یافت و تندیس بلورین و لوح سپاس را دریافت کرد.

رتبه دوم این بخش به توزیع برق جنوب کرمان رسید و اداره پست مقام سوم را دریافت کرد.

در بخش مقالات برتر نیز مقاله ارائه شده تحت عنوان «پیاده‌سازی اتوماسیون اداری در سازمان‌ها دروازه ورود به دولت الکترونیک» به‌عنوان مقاله برتر شناخته شد و لوح سپاس نیز در این زمینه به مجتبی عزیزی اهدا شد.

غرفه موسسه مالی و اعتباری مهر در این کنفرانس دارای بیشترین بازدیدکننده بود که با خدمات موسسه در نظام پولی و بانکی کشور آشنا شدند.