بانک پاسارگاد،‌ به عنوان بانک برگزیده شناخته شد

گروه بازار پول - بانک پاسارگاد، در پنجمین جشنواره کارآفرینان برتر که توسط وزارت کار و امور اجتماعی برگزار شد، موفق شد به‌عنوان بانک برگزیده، شناخته شود. به گزارش بینا به نقل از روابط‌عمومی بانک پاسارگاد، خسرو رفیعی، مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی بانک، ضمن اعلام این خبر گفت: بانک پاسارگاد با توجه به کارنامه درخشان خود در کارآفرینی و اشتغال، توانست از بین بیش از ۸۰۰ شرکت که در این جشنواره حضور داشتند، به عنوان بانک برگزیده معرفی شود.

وی ادامه داد: معیارهایی مانند نو‌آوری، خطرپذیری منطقی، آینده‌نگری، اشتغال، مهارت‌های جدید، کارکنان ماهر و نیمه ماهر، موقعیت جغرافیایی و امکانات یکسان برای همه، سابقه و پیشینه کارآفرینی و ... در انتخاب بانک پاسارگاد مورد توجه قرار گرفته است.

مدیر روابط‌عمومی بانک پاسارگاد افزود: بانک پاسارگاد موفق شد در طول ۴ سال گذشته رکوردهای بسیاری را در سیستم بانکی به جای گذارد که مهم‌ترین آنها، جذب سرمایه انسانی کارآمد برای ستاد و شعبه‌های بانک و گشایش هفته‌ای یک شعبه در سطح کشور است.

دکتر مجید قاسمی، مدیر عامل این بانک که با سیاست‌گذاری اصولی موفق به اشتغال بیش از ۶ هزار نفر در گروه مالی پاسارگاد شده است، با جذب نخبه‌های دانشگاهی و کارشناسان خبره، قدم‌های مثبتی برای آغاز پرواز بلند این بانک برداشته‌است.

رفیعی در پایان تصریح کرد: بانک پاسارگاد، همانند گذشته، می‌کوشد زمینه را برای پرورش استعدادهای نهفته در کشور آماده و نخبگان مالی بسیاری را به جامعه تحویل دهد. همچنین با سرمایه‌گذاری‌های بیش از پیش در عرصه‌های مختلف اقتصادی کشور، شرایط را برای اشتغال جوانان توانمند و غیور این مرز و بوم فراهم کند تا همه دست در دست یکدیگر به سوی ایرانی آباد پیش برویم.