گروه بازار پول- نرخ تکمیلی سود علی‌الحساب انواع سپرده‌های بانک اقتصادنوین در سال جاری اعلام شد. به گزارش روابط عمومی بانک اقتصادنوین، این بانک به منظور پاسخگویی به تقاضای مشتریان برای دریافت سود علی‌الحساب در مقاطع مختلف شرایطی را فراهم کرده است که سپرده‌گذاران این بانک بتوانند با نرخ سودهای متنوع در این بانک سپرده‌گذاری کنند. نرخ سود علی‌الحساب پرداختی بانک اقتصادنوین به سپرده‌های کوتاه‌مدت عادی، ویژه سه ‌ماهه، شش ‌ماهه، یک، دو، سه، چهار و پنج ‌ساله در مقاطع ماهانه، سه‌ ماهه، شش‌ ماهه، سالانه و در سررسید متفاوت خواهد بود.

بر این اساس، نرخ سود علی‌الحساب سپرده‌های پنج ‌ساله این بانک در سررسید ماهانه پرداخت سود ۱۷ درصد است که این نرخ در مقاطع پرداخت سود سه ‌ماهه، شش‌ ماهه، سالانه و سررسید به ترتیب ۰۹/۱۷، ۲۷/۱۷، ۸۲/۱۷ و ۱۲۷ درصد است.بدین ترتیب سپرده‌گذارانی که به مدت ۵ سال، اصل و سود سپرده را نزد بانک اقتصادنوین نگهداری کنند به طور متوسط از ۴/۲۵ درصد سود سالانه برخوردار خواهند شد.

نرخ سود علی‌الحساب سپرده‌های چهار ساله این بانک نیز در سررسید ماهانه پرداخت سود ۱۶ درصد است که این نرخ در مقاطع سه‌ ماهه، شش ‌ماهه، سالانه و سررسید به ترتیب ۰۸/۱۶، ۲۶/۱۶، ۷۷/۱۶ و ۵۶/۸۴ درصد خواهد بود.همچنین بانک اقتصادنوین به سپرده‌های سه ساله در مقطع پرداخت سود ماهانه ۱۵ درصد سود علی‌الحساب می‌پردازد که این نرخ در مقطع سه ماهه ۰۸/۱۵ درصد، شش ماهه ۲۴/۱۵ درصد، سالانه ۷۲/۱۵ و سررسید ۷۵/۵۴ درصد است.نرخ سود علی‌الحساب سپرده‌های دو ساله این بانک نیز در سررسید ماهانه پرداخت سود ۵/۱۴ درصد است که این نرخ در مقاطع سه ماهه، شش ‌ماهه، سالانه و سررسید به ترتیب ۵۷/۱۴، ۷۳/۱۴، ۲۰/۱۵ و ۶۷/۳۲ درصد است. نخستین بانک خصوصی جمهوری اسلامی ایران به سپرده‌های یک ساله در مقطع پرداخت سود ماهانه ۱۴ درصد سود علی‌الحساب می‌پردازد که این نرخ در مقطع سه ‌ماهه ۰۷/۱۴ درصد، شش ‌ماهه ۲۲/۱۴ درصد و در سررسید ۶۷/۱۴ درصد است.بانک اقتصادنوین به سپرده‌های کوتاه‌مدت عادی، کوتاه‌مدت ویژه سه و شش ‌ماهه نیز در مقطع پرداخت سود ماهانه به ترتیب ۶، ۸ و ۱۱ درصد سود علی‌الحساب می‌پردازد.