فرصت‌های پیش‌روی بانک شهر بی‌شمار است

گروه بازارپول- قالیباف شهردار تهران در دیدار با اعضای هیات مدیره بانک شهر فرصت‌های پیش روی این بانک را بی‌شمار دانست و گفت: بانک شهر با توجه به شرایط اقتصادی امروز ایران و جهان، از مزیت‌های گوناگون داخلی و بین‌المللی برخوردار است که این مزیت‌ها دراختیار بسیاری از بانک‌های امروزی نیست.

به گزارش روابط عمومی‌بانک شهر، قالیباف بهره‌برداری از تعاملات بانکی بین‌المللی، امکان جذب سرمایه‌های خارجی و ایرانیان خارج از کشور و فرصت‌های سرمایه‌گذاری بانک شهر در پروژه‌های عظیم عمرانی کلانشهرها را ازجمله فرصت‌هایی دانست که پیش روی بانک شهر است.

وی با اشاره به اینکه بانک شهر بانک کلیه شهروندان ایرانی است، خواستار گسترش خدمات این بانک درکلیه شهرهای ایران شد ویکی از وظایف کلیدی این بانک را تجهیز منابع به ویژه جذب منابع خارجی و سرمایه‌های سرگردان بین‌المللی و مصرف آنها در پروژه‌های مطمئن و سود آور شهری دانست.

در این نشست، دکتر حسین محمد پورزرندی، رییس هیات‌مدیره بانک شهر با ارائه گزارشی از عملکرد بانک شهر گفت: طی سه ماه اخیر بانک شهر تلاش کرد تا خود را به عنوان بانک شهروند ایرانی به مردم معرفی کند و سیاست‌های تبلیغی و ترویجی بانک در این جهت بود؛ به طوری که در یک ماه گذشته بانک شهر خود را به عنوان اولین بانک دوستدار محیط‌زیست معرفی کرد و این موضوع را در محافل رسمی‌جهان و سازمان ملل به ثبت رسانده است.

در ادامه این جلسه، احمد درخشنده مدیر عامل بانک شهر به تشریح عملکرد بانک از بدو تاسیس تاکنون پرداخت و فعالیت‌های بانک شهر را در حوزه‌های جذب منابع انسانی، منابع مالی، فناوری اطلاعات، روش‌ها و برنامه‌ریزی، بازاریابی و استراتژی‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت و گسترش شعب بر شمرد و گفت: در بعد آموزش کارکنان، آنها را موظف کرده‌ایم حداقل ۲۵۰ ساعت آموزش بانکداری و بازاریابی را بگذرانند و آموزش کارکنان از ابتدای سال آغاز شده و با جدیت تمام ادامه دارد.

درخشنده آنگاه با اشاره به برخی نقاط قوت بانک شهر گفت: بانک شهر در حال مجهز شدن به تکنولوژی‌ای است که موجبات خدمت‌رسانی سریع به مشتریان را فراهم خواهد ساخت. وی با اشاره به سیاست‌های تجهیز منابع بانکی افزود: متقابلا تلاش می‌شود بانک شهر در پروژه‌هایی که موجبات رفاه و بهروزی شهروندان و انتظارات بانکی را فراهم می‌کند وارد شود و در ادامه به تشریح ریز فعالیت‌های تسهیلاتی بانک در سه ماه گذشته پرداخت.