دوره دوم طرح حساب جاری ۲۴ سامان از تاریخ ۰۱/۰۳/۸۹ آغاز شده و لغایت ۲۹/۱۲/۸۹ ادامه خواهد داشت. به گزارش روابط عمومی‌بانک سامان، نظر به استقبال بی‌نظیر مردم از دوره اول طرح حساب جاری ۲۴، دوره اجرای این طرح برای یک دوره ۱۰ ماهه دیگر تمدید شده است.

بر این اساس، جوایز ارزنده قرعه‌کشی ماهانه روی مانده حساب جاری ۲۴، برابر با۱۰ فقره کمک هزینه خرید خودرو هر یک به مبلغ ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال و یک فقره کمک هزینه خرید خودرو به عنوان جایزه ویژه به مبلغ ۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال می‌باشد.

جایزه قرعه‌کشی‌های ماهانه جاری کارت ۲۴ که امتیاز آن با توجه به جمع مبالغ تراکنش‌های موفق خرید کالا یا خدمات و پرداخت قبوض محاسبه می‌شود، در هر مرحله معادل۵۰ فقره کارت هدیه۵.۰۰۰.۰۰۰ ریالی خواهد بود.

گفتنی است؛ در قرعه‌کشی کارت‌های جاری۲۴ سامان می‌توان امتیازات را از طریق انجام عملیات مختلفی همچون خرید کالا یا خدمات و پرداخت قبوض در پایگاه اینترنتی بانک سامان یا پایانه‌های فروش(pos) سامان، پرداخت قبوض از طریق درگاه‌های pos شعبه‌ای سامان، خودپرداز سامان و تلفنبانک سامان افزایش داد.

جایزه بزرگ دوره دوم طرح حساب جاری ۲۴، ۵ فقره کمک هزینه خرید خودرو به مبلغ۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال در نظر گرفته شده است.

قابل توجه آنکه، به منظور کسب رضایت هر چه بیشتر مشتریانی که در دوره اول قرعه‌کشی طرح حساب جاری ۲۴ (از ماه آذر ۸۸ تا اردیبهشت۸۹) به جمع مشتریان بانک پیوسته‌اند و در صورت تمایل آنها به ادامه سپرده‌گذاری، ۱۰ درصد از مجموع امتیازات کسب شده تا تاریخ ۳۱/۰۲/۱۳۸۹ به عنوان «امتیاز وفاداری» به دوره دوم طرح منتقل می‌شود.

همچنین، در پایان هر ماه و در صورتی که امتیاز کسب شده طی ماه (روی مانده حساب جاری ۲۴) بیش از۳,۰۰۰ امتیاز باشد، به میزان۱۰ درصد امتیاز کسب شده در همان ماه به امتیازاتشان اضافه شده و این مشتریان با عنوان «مشتریان برتر ماه» شناسایی می‌شوند و ممکن است در آینده امتیازهای خاصی از جانب بانک سامان برایشان در نظر گرفته شود و دارندگان حساب‌های جاری ۲۴ در مدت اجرای دوره دوم طرح فقط یک بار می‌توانند برنده قرعه‌کشی ماهانه حساب جاری ۲۴ بشوند. حساب‌هایی مشمول شرکت در قرعه‌کشی بزرگ حساب جاری ۲۴ می‌باشند که اولا حداکثر تا تاریخ ۱۵/۱۲/۱۳۸۹ افتتاح شده و همچنین حداقل در یک دوره از قرعه‌کشی‌های ماهانه حساب جاری ۲۴ شرکت داده شده باشد و زمان قرعه‌کشی بزرگ حساب جاری ۲۴ در پایان طرح و همزمان با قرعه‌کشی ماه دهم حساب‌های جاری ۲۴ یعنی در تاریخ ۲۰/۰۱/۱۳۹۰ برگزار می‌‌شود.

برنده شدن در یکی از قرعه‌کشی‌های ماهانه حساب جاری۲۴ و جاری کارت ۲۴، مانع از ورود مشتریان به قرعه‌کشی بزرگ حساب مذکور نخواهد شد.