گروه بازار پول‌- برندگان بیش از ۴۶۳ هزار جایزه سی‌امین دوره قرعه‌کشی حساب‌های پس‌انداز قرض‌الحسنه بانک تجارت مشخص شدند. به گزارش روابط عمومی‌بانک تجارت در مراسم قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه این بانک که با حضور هیات نظارت بر قرعه‌کشی بانک‌ها شامل نمایندگانی از بانک مرکزی جمهوری اسلامی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و دادستانی کل کشور برگزار شد بیش از ۲۶۰ میلیارد ریال جایزه به ۴۶۳ هزار و ۹۰ نفر از دارندگان حساب پس‌انداز قرض‌الحسنه تعلق گرفت.

سیامک دولتی، عضو هیات مدیره بانک تجارت در این مراسم از قرض‌الحسنه به عنوان یکی از سنت‌های پسندیده در اسلام یادکرد و گفت: همان‌گونه که در آیات قرآن و احادیث معصومین نیز تاکید شده است، پاداش کسانی که با خداوند معامله می‌کنند نزد پروردگار محفوظ است و مسلما جوایز قرض‌الحسنه در مقابل پاداشی که خداوند برای مشارکت‌کنندگان در این امر خداپسندانه وعده داده بسیار ناچیز خواهد بود.

وی از استقبال مشتریان این بانک برای شرکت در سی امین دوره قرعه‌کشی حساب‌های پس انداز قرض‌الحسنه تقدیر کرد و افزود: بانک تجارت افتخار دارد که به نیابت از دارندگان این حساب‌ها با اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به هموطنان نیازمند سهم کوچکی در این کار خیر دارد. مشارکت رو به افزایش مشتریان برای سپرده‌گذاری در حساب‌های قرض‌الحسنه نشان از نیک‌اندیشی آنان داشته، لذا به پاس قدردانی از این عزیزان تلاش کردیم تا قرعه‌کشی این دوره همچون گذشته مطابق برنامه و در موعد مقرر برگزار شود.

عضو هیات مدیره بانک تجارت در ادامه خاطرنشان کرد: در این دوره بیش از ۸ میلیون و ۲۶۵ هزار حساب قرض‌الحسنه حائز شرکت در قرعه‌کشی بودند که از این بین ۴۶۳۰۹۰ جایزه شامل ۱۰۳۰ خودروی ورنا، ۱۰۳۰ کمک هزینه سفر زیارتی حج ، ۱۰۳۰ کمک هزینه خرید صنایع دستی و ۴۶۰ هزار جایزه نقدی به برندگان اختصاص یافت.

گفتنی است، اسامی‌برندگان این دوره به زودی از طریق روزنامه‌های کثیرالانتشار و سایت بانک تجارت به آگاهی مشتریان خواهد رسید.