گروه بازار پول- مدیر روابط عمومی بانک پارسیان گفت: بررسی روند فعالیت بانک پارسیان در بدو افتتاح تاکنون نشانگر عطف توجه متولیان این بانک به ارائه خدمات مدرن بانکی بوده و هست. وی در همین چارچوب افزود: صدور آنی کارت نقدی در تمامی شعب، اولین سیستم موبایل بانک پیشرفته در نظام بانکی کشور، ترویج کارت‌های الکترونیکی به ویژه کارت‌های اعتباری از جمله خدماتی است که بانک‌پارسیان یا بنیانگذار آن بوده یا سهم عمده‌ای در ترویج و استفاده عمومی از آنها داشته و دارد.

علی جهانی که در مراسم افتتاح دویست و سی‌وچهارمین شعبه بانک پارسیان سخن می‌گفت پس از آن به مزیت‌های نسبی این بانک در ارائه خدمات پرداخت همراه و کارت هدیه با ویژگی‌های انحصاری اشاره کرد و گفت: تلاشگران پارسیانی همچنان در مسیر کسب رضایت مشتریان و ارتقای سطح بانکداری و انتظار مشتریان از یک بانک نمونه و در خور هم‌میهنان تلاش می‌کنند.

جهانی با تاکید بر اینکه مشتری‌محوری اصل مورد توجه بانک است که به موازات توسعه کمی و کیفی خدمات مورد توجه قرار می‌گیرد، افزود: استفاده از خودپردازها، کارتخوان‌های شعبه‌ای و فروشگاهی، نمایشگرهای داخل شعب و خدمات متنوع اینترنتی و موبایلی همگی در راستای تامین خواست مشتریان ارائه می‌شود.

وی افزود: شعبه باغ سپهسالار در منطقه بهارستان که یکی از فعال‌ترین مناطق اقتصادی شهر تهران است افتتاح می‌شود و ما امیدواریم بتوانیم با افتتاح این شعبه پاسخ مناسبی به استقبال شهروندان تهرانی از خدمات بانک پارسیان داده باشیم.

افزایش ساعات کار مرکز ارتباط با مشتریان

در پی افزایش استقبال مشتریان از خدمات مرکز ارتباط با مشتریان بانک پارسیان ۴ ساعت به ساعات کاری این مرکز افزوده شد.

مرکز ارتباط با مشتریان بانک پارسیان پیش از این از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه تا ۱۸ پاسخگوی پرسش‌های مشتریان بود و اکنون فعالان این مرکز تا ساعت ۲۲ در خدمت مشتریان و مخاطبان خواهند بود.

مرکز ارتباط با مشتریان بانک پارسیان که بیش از دو سال از راه‌اندازی آن می‌گذرد از طریق تماس تلفنی، پست‌الکترونیکی، پیامک، نمابر و صندوق‌پستی در خدمت مشتریان و تمامی کسانی است که نیاز به مشاوره در زمینه خدمات مختلف بانک داشته باشند.

پاسخگویی موثر و با کیفیت به مشتریان، تکریم مشتری، سرعت در ارائه خدمت و امنیت اطلاعات مشتریان از اصول محوری عملکرد مرکز ارتباط با مشتریان بانک پارسیان است.

بررسی عملکرد چهارماهه پایانی سال ۸۸ این مرکز نشان می‌دهد که مرکز ارتباط با مشتریان بانک پارسیان به طور میانگین با در نظر داشتن شاخص‌های مذکور، در هر ماه به ۳۳۷۸ تماس تلفنی، ۱۶۷ پیامک و ۱۰۷ پست الکترونیکی پاسخ داده است.