گروه بازار پول- مبلغ یک میلیارد ریال به قید قرعه به دارندگان صاحبان حساب پس‌انداز محیط‌زیست بانک شهر اعطا می‌شود. به گزارش روابط عمومی بانک شهر، احمد درخشنده مدیر عامل بانک شهر با بیان مطلب فوق افزود: افتتاح حساب همیاران محیط زیست از روز ۱۶خرداد در کلیه شعب بانک شهر آغاز شده و تا پایان ساعت اداری روز ۲۲ خرداد ماه ادامه خواهد یافت.

وی گفت: کلیه نوجوانان می‌توانند توسط خود یا والدینشان این حساب را به نام در شعب بانک شهر افتتاح نمایند و به عنوان همیار محیط‌زیست ثبت‌نام کرده و کارت همیار محیط‌زیست را از شعب بانک دریافت کنند.

درخشنده افزود: این حساب به منظور حمایت از همیاران محیط‌زیست در سنین زیر ۱۴سال دایر شده است و از کودک یک روزه تا ۱۴ساله می‌توانند این حساب را افتتاح و از مزایای آن برخوردار شوند. درخشنده ادامه داد: در نظر است جمعا به مبلغ یک میلیارد ریال به صورت جوایز بر اساس قرعه‌کشی در اختیار نوجوانان قرار بگیرد.

درخشنده هدف از برقراری این حساب را حمایت از نوجوانان حامی محیط‌زیست دانست و گفت: از آنجا که بانک شهر اولین حامی محیط زیست است، در نظر دارد به طور نمادین از نوجوانان فعال در این عرصه به سهم خود تقدیر نماید. مدیر عامل بانک شهر افزود: بانک شهر در جهت حمایت از محیط زیست برنامه‌های مختلفی دارد که از آن جمله می‌توان به حمایت از معلمان حامی محیط‌زیست، تامین سرمایه کارآفرینان حوزه محیط زیست، مساعدت به بنگاه‌هایی که قصد بازسازی مناطق فرسوده شهری را دارند و همچنین دایر کردن بازار ایده‌های خلاق در حوزه محیط‌زیست و بانک و همچنین هم‌اندیشی بانک و محیط زیست با همکاری حوزه، دانشگاه و متفکرین در این حوزه اشاره کرد.