گروه بازار پول -تقسیم سود در مجمع سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۸۸، ارائه کارت اعتباری ارزی برای مشتریان خوش حساب و راه اندازی پایانه‌های فروش ارزی در شعبه مرکز از مهم‌ترین خبرهایی بود که مستخدمین حسینی در جمع خبرنگاران تبریز به آن اشاره کرد. به گزارش اداره روابط عمومی موسسه اعتباری توسعه، مستخدمین حسینی، مدیریت عامل در حاشیه افتتاح شعبه لاله‌خیز تبریز با اشاره به اینکه حوزه فعالیت‌های موسسه بر دو محور بانکداری الکترونیکی و ارزی متمرکز است، خاطرنشان کرد: بانک‌ها باید نگاهی به بازارهای بیرونی داشته باشند و تعامل با صادرکنندگان بهترین شیوه جهت‌گیری در این زمینه است.

معاون پارلمانی اسبق بانک مرکزی در پاسخ به پرسشی در خصوص وضعیت منابع و مصارف موسسه با بیان اینکه منابع موسسه بیش از ۴۰ درصد رشد را در سال ۸۸ نسبت به سال ۸۷ تجربه کرده است، تصریح کرد: از ابتدای سال‌جاری نیز نسبت به پایان سال قبل منابع موسسه با ۲۵ درصد رشد همراه بوده است. به گفته وی، ۸۰ درصد منابع جذب شده موسسه نیز صرف اعطای تسهیلات در بخش‌های مختلف اقتصادی کشور شده است.

مدیر عامل موسسه اعتباری توسعه در خصوص وضعیت مالی موسسه و تقسیم سود در بین سهامداران گفت: در مجمع سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۸۸ که در نیمه اول امسال برگزار خواهد شد، نیز سود تقسیم خواهد کرد.

وی با تاکید بر تمرکز فعالیت‌های موسسه در بخش مسکن از تقویت این بخش و حمایت از پروژه‌های صنعتی و صادراتی نیز خبر داد.