گروه بازار پول- اولین شعبه بانک شهر طی مراسمی‌در سمنان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی‌و تبلیغات بانک شهر، اولین شعبه این بانک روز یکشنبه گذشته ماه طی مراسمی‌با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی‌آن شهر ، امام جمعه و تعدادی از مدیران استانداری و ادارات کل استان افتتاح گردید.

جناب آقای خسروی، شهردار سمنان با حضور در مراسم افتتاح اولین شعبه بانک شهر گفت: شهر سمنان از جمله شهرهایی با پتانسیل‌های بالا در زمینه‌های سرمایه‌گذاری و اقتصادی می‌باشد و ایجاد و حضور یک بانک با تعریف اهداف اختصاصی در بهره‌برداری از این زمینه، بسیار ضروری بود.

وی افزود: شهر سمنان نیز در زمینه آبادانی و توسعه پایدار شهری دارای ظرفیت‌های مالی قابل توجهی می‌باشد که همکاری بانک شهر و شهرداری می‌تواند در ارتقای این ظرفیت‌های بسیار مفید باشد و این فایده قطعا به رفاه شهروندی و آبادانی شهر منتج خواهد شد.

حاج آقای همتی امام جمعه شهر سمنان نیز در این مراسم حضور داشتند و طی سخنرانی اظهار امیدواری نمود که افتتاح و راه‌اندازی بانک شهر در شهر سمنان منشا خیر و برکت شهر و شهروندان گردد و موفقیت تمامی ‌مسوولان شهرداری و بانک شهر را در راستای خدمت به شهروندان از خداوند متعال خواستار شد.

جناب آقای قهرمانی، معاون امور شعب بانک شهر نیز طی سخنرانی توضیحاتی را درباره تاریخچه بانک شهر ارائه کرد. قهرمانی با اشاره به وجود بانک شهر یا به عبارتیcity bank در اکثر کلانشهرهای دنیا گفت: بانک شهر نیز در ایران، دارای اهداف مشخص و بسیار اثرگذار در عمران و آبادانی شهرها می‌باشد و به همین دلیل توسعه این بانک در تمام نقاط کشور به سرعت در حال پیشرفت و گسترش است.

وی افزود: سیتی بانک‌ها در دنیا به صورت گسترده و بین‌المللی فعالیت دارند و ما نیز در بانک شهر همواره به‌دنبال تقویت شرایط بانک چه از نظر کمی ‌و چه از نظر کیفی می‌باشیم و معرفی بانک شهر با همین تصویر ذهنی در دستور کار قرار دارد.