گروه بازار پول - بانک شهر در نمایشگاه بین‌المللی کتاب حضور یافت.این بانک به برپایی غرفه اطلاع رسانی و معرفی بانک شهراقدام و از شهروندان برای حضور در شعب خود و استفاده از خدمات بانکی دعوت کرد. بانک شهر با نگاه به گذشته خود و اثرگذاری مطلوب در پیشبرد اهداف مدیریت شهری، امروز آماده ارائه خدمات در کلانشهرهای کشور است.همچنین پنج شنبه گذشته مراسم تجلیل از پیشکسوتان ورزش با حضور تنی چند از مسوولان ورزشی با حمایت بانک شهر در ورزشگاه آزادی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی‌و تبلیغات بانک شهر علیرضا دبیر، آرش میراسماعیلی، حسین توکلی و علیرضا‌رضایی به عنوان ورزشکاران پرافتخار این کشور و پیشکسوتان این عرصه طی مراسمی ‌با حضور مسوولان ورزشی و تعدادی از مدیران بانک شهر مورد تجلیل قرار گرفتند.در این مراسم با اهدای جوایز ارزنده به این نام‌آوران عرصه‌های ورزشی که بارها پرچم ایران اسلامی ‌را برفراز افتخارات بالا برده‌اند، تلاش فعالان ورزشی کشور مورد تقدیر قرار گرفت و از تمامی ‌ورزشکاران گرامی ‌کشور قدردانی گردید.

در پایان این گزارش به حمایت‌های مالی قابل توجه بانک شهر از ورزش کشور از جمله اسپانسری دو تیم پرطرفدار استقلال و پیروزی تهران، ابومسلم خراسان، ۱۵۰ ورزشگاه تحت پوشش شهرداری تهران، تیم شطرنج و.... اشاره شده است.