امکان فروش ارز به دارندگان کارت‌های  شتاب در ترکیه و ارمنستان فراهم شد

گروه بازار پول- با نصب و راه‌اندازی کارتخوان‌های الکترونیک در بانک ملت ایروان در کشور ارمنستان و شعبه استانبول این بانک در کشور ترکیه امکان فروش ارز به دارندگان کارت‌های بانکی عضو شتاب در آن کشورها، فراهم شد.

به گزارش روابط عمومی‌بانک ملت، دارندگان تمامی‌کارت‌های بانکی عضو شتاب با مراجعه به بانک ملت ایروان و استانبول و اعلام میزان ارز مورد نیاز خود می‌توانند معادل ریالی آن را از طریق کارت خود در لحظه پرداخت و ارز موردنظر را دریافت کنند.

بر اساس این گزارش، چنانچه فردی با اهداف مختلف اعم از تحصیل، مسافرت و ... در کشورهای یاد شده حضور داشته و امکان دسترسی به حساب‌های بانکی خود در داخل کشور را نداشته باشد، آشنایان یا بستگان وی می‌توانند معادل وجه ریالی موردنظر را از داخل کشور به کارت بانکی فرد واریز کنند، بدین ترتیب دارنده کارت می‌تواند با مراجعه به شعب یاد شده، میزان ارز مورد نیاز خود را پس از پرداخت معادل ریالی آن از طریق کارت خود، دریافت کند.

بر این اساس، بانک ملت عملیات نصب و راه‌اندازی کارتخوان‌های الکترونیک را در شعب آنکارا و ازمیر در کشور ترکیه نیز در دستور کار قرار داده است.

این گزارش حاکی است، نشانی بانک ملت ایروان و شعب استانبول، آنکارا و ازمیر این بانک در وب سایت اینترنتی بانک به نشانی www.bankmellat.ir قرار داده شده است.