رشد20 درصدی سپرده‌های بانک سینا در سال 88

گروه بازار پول- مدیرعامل بانک سینا در همایش معاونان، مدیران و سرپرستان مناطق این بانک که در گرگان برگزار شد از توسعه فعالیت‌های بین‌المللی و ارزی به عنوان یک استراتژی اساسی یاد کرد و به سرپرستان مناطق اختیار داد تا نسبت به اجرایی شدن این امر اقدامات جدی را در اسرع وقت در دستور کار قرار دهند.

عبدالناصر همتی، همچنین با اشاره به رشد ۲۰ درصدی سپرده‌های بانک سینا در سال گذشته تصریح کرد: این روند با توجه به وضعیت اقتصادی خاص جامعه و رقابت شدید مجموعه بانکی و در شرایطی تحقق پیدا کرد که بانک سینا در حال گذر از یک موقعیت سخت به فضای کاری جدید قرار داشت و اولین سال فعالیت بانکی خود را تجربه می‌کرد؛ اما در سال جدید و با استقرار تمام لوازم فعالیت بانکی، جهت‌گیری به سمت استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها خواهد بود.

وی در ادامه با تاکید بر بهره‌گیری کامل از امتیاز «بانک بودن» خاطرنشان کرد: برای این امر بایستی از تمام توان بانک در بخش‌های مختلف ارزی، خدمات کارت، ضمانتنامه و درآمدهای غیرمشاع استفاده و شعب و سایر همکاران نیز متناسب با سرمایه‌گذاری‌های عمده صورت گرفته در حوزه فناوری اطلاعات، نسبت به معرفی و ارائه خدمات نوین بانکی به هموطنان اقدام نمایند.

وی همچنین گفت: برنامه میان مدت و سه ساله بانک سینا با تشکیل شش‌کارگروه ویژه از ابتدای امسال عملیاتی شده و ضروری است که برای تحقق استراتژی‌ها و اهداف تدوین شده در این برنامه و جبران عقب‌ماندگی‌های موجود، تلاش‌های جدی‌تری از سوی همکاران صورت بگیرد.

در این نشست معاونان، مدیران و سرپرستان مناطق به بیان راهکارها و پیشنهادهای خود در زمینه اجرای بهینه برنامه میان مدت و سیاست‌های آتی بانک سینا پرداختند. همچنین در قسمتی از این نشست، مدیران جدید «شعب و مناطق» و « آموزش و پژوهش» معرفی و از زحمات مدیران قبلی این بخش‌ها تقدیر شد.

در نشستی هم که بعد از ظهر این روز با روسای شعب سرپرستی گلستان و سمنان برگزار شد، اهم مسائل و موانع فعالیت شعب این سرپرستی بررسی و دستور پیگیری سریع آن از سوی مدیرعامل بانک سینا صادر شد.