مدیرعامل بانک شهر گفت: تا پایان امسال، شرایط وام‌دهی به متقاضیان وام برای ترمیم بافت‌های فرسوده توسط بانک‌شهر مهیا می‌شود. احمد درخشنده افزود: بانک‌شهر ادامه دهنده تمامی فعالیت‌های موسسه مالی و اعتباری شهر است. وی با بیان اینکه سعی داریم تمامی فعالیت‌های شهرداری را در خصوص پیمانکاران برعهده بگیریم، در خصوص اعتبارات کنونی این بانک تصریح کرد: توسعه هر بانکی به زمان نیاز دارد، اما تمام تلاش ما بر این است تا در سه سال آینده بانک شهر را جزو چند بانک اول کشور کنیم.

مدیرعامل بانک شهر خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم از نظر منابع، بانک شهر در چند سال آینده جزو بانک‌های رده اول خواهد بود و تعداد شعبه‌‌های آن نیز افزایش چشمگیری خواهد داشت. درخشنده با بیان اینکه بانک شهر از نظر تسهیلات وابسته به منابع است، گفت: ما به دنبال گسترش بازار خدمات مالی هستیم نه منابع و مصارف آن، تا پیمانکاران طرف قرارداد شهرداری و شهرداری‌ها را از نظر ابزار پولی و مالی قوی کنیم.

وی در خصوص امکان وام‌دهی بانک‌شهر به مردم برای ترمیم بافت فرسوده، اظهار کرد: بانک شهر توانایی وام دادن به متقاضیان خود را دارد، اما نه الان، اما درصدد هستیم تا در تامین مالی پروژه‌های بافت فرسوده شرکت داشته باشیم. مدیرعامل بانک‌شهر در پایان گفت: تا پایان امسال، شرایط وام‌دهی و تسهیلات برای ترمیم بافت فرسوده مهیا خواهد شد.