بانک صادرات ایران سومین بانک برتر امارات

حجم سود بانک صادرات ایران در امارات متحده عربی از مرز ۴۱۱ میلیون درهم گذشت. به گزارش ایسنا در دبی، میزان سود بانک صادرات ایران در امارات متحده عربی در سال گذشته میلادی از مرز۴۱۱ میلیون درهم گذشت؛ این در حالی است که سود این بانک در سال ۲۰۰۸ میلادی فقط ۴۰۹ میلیون و ۶۰۰ هزار درهم بود.

طبق گزارش بانک مرکزی امارات، حجم سپرده‌های بانک صادرات در سال ۲۰۰۹ میلادی بالغ بر شش میلیارد بود، در حالی که میزان سپرده‌ها نزد بانک صادرات ایران در امارات در سال ۲۰۰۸ میلادی فقط سه میلیارد و ۹۰۰ میلیون درهم بود.

همچنین بانک صادرات ایران در امارات طی سال گذشته میلادی بیش از شش میلیارد و ۸۲۰ میلیون درهم وام به مشتریان خود واگذار کرده است.

به گزارش ایسنا، بانک صادرات ایران در امارات به عنوان سومین بانک برتر امارات شناخته شده است.

افزایش سوددهی بانک ملی ایران در امارات

حجم سوددهی بانک ملی ایران در امارات متحده عربی طی سال گذشته میلادی از مرز ۳۰۰ میلیون و ۳۳۰ هزار درهم گذشت. به گزارش ایسنا در دبی، بانک مرکزی امارات در گزارشی اعلام کرد که میزان سوددهی بانک ملی ایران در امارات طی سال ۲۰۰۹ میلادی بالغ بر ۳۰۰ میلیون و۳۳۰ هزار درهم بود که نسبت به سال ۲۰۰۸ میلادی بیش از ۲/۱۸ درصد رشد نشان می‌دهد.

حجم سپرده‌ها نزد بانک ملی ایران در امارات طی سال گذشته میلادی بالغ بر سه میلیارد و ۲۶۰ میلیون درهم بود، در حالی که میزان سپرده‌ها نزد این بانک در سال ۲۰۰۸ میلادی فقط دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون درهم بود.