گروه بازار پول- علاقه‌مندان به حضور در چهارمین دوره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک اقتصادنوین تنها تا پایان اردیبهشت‌ماه فرصت دارند تا با حضور در این قرعه‌کشی، از اجر اخروی و جوایز ارزنده این دوره برخوردار شوند. به گزارش روابط عمومی بانک اقتصادنوین، این بانک از محل سپرده‌های قرض‌الحسنه مرحله گذشته اقدام به ساخت مدرسه در روستای چاه‌تلخ در بوشهر کرده است که تمام سپرده‌گذاران دوره گذشته در این امر خیر سهیم هستند.

در این دوره، بانک اقتصادنوین ۲۰۰ جایزه ۱۲۰ میلیون ریالی برای خرید خودرو، ۲۰۰ جایزه ۵۰ میلیون ریالی برای خرید لوازم منزل، ۲۰۰ جایزه ۲۰ میلیون ریالی برای خرید محصولات مالی و بیمه‌ای، ۲۰۰ جایزه ۱۰ میلیون ریالی هزینه سفرهای زیارتی و ۲۰۰ جایزه ۵ میلیون ریالی برای خرید آثار صنایع و میلیاردها ریال جوایز نقدی دیگر به سپرده‌گذاران نیک‌اندیش این دوره اعطا می‌کند. علاوه بر این، دارندگان حسا‌ب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک اقتصادنوین از ۱۵ درصد تخفیف برخی خدمات بیمه نوین و معافیت از پرداخت کارمزد صدور کارت نقدی برخوردار خواهند بود. بر این اساس، امتیازدهی به موجودی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز از پایان فروردین‌ماه سال ۱۳۸۸ آغاز شده است و تا پایان اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۸۹ ادامه خواهد داشت. حداقل موجودی شرکت در قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک اقتصادنوین ۲۰۰ هزار ریال است، با توجه به اینکه این بانک به ازای هر ۵۰ هزار ریال در هر روز یک امتیاز برای صاحب حساب منظور می‌کند.

بر این اساس امتیازدهی به موجودی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز از پایان فروردین‌ماه سال ۱۳۸۸ آغاز شده است و تا پایان اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۸۹ ادامه خواهد داشت.