گروه بازار پول- به منظور گسترش همکاری‏های علمی در زمینه‌های آموزشی و پژوهشی، طی مراسمی تفاهم‌نامه همکاری بین پژوهشکده بیمه و دانشکده علوم اقتصادی منعقد گردید.

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده بیمه، دکتر محمدرضا نوتاش، رییس پژوهشکده بیمه در مراسم تبادل این تفاهم‌نامه با ابراز خرسندی از تعمیق ارتباط پژوهشکده با دانشکده علوم اقتصادی گفت: برقراری پل ارتباطی بین صنعت بیمه و دانشگاه از اولویت‏های کلیدی پژوهشکده بیمه محسوب می‌شود و امیدوارم که با تبادل تفاهم‌نامه و همکاری‏های دو جانبه در جهت عملیاتی کردن مفاد آن بتوانیم در راستای تقویت ارتباط صنعت با دانشگاه گام برداریم.

نوتاش، بیمه را دانشی کاملا کاربردی دانست و تصریح کرد: بیمه همه جوانب زندگی آدمی را پوشش می‏دهد و اگر در جامعه فراگیر تر شود، می‏تواند به آسایش و آرامش زندگی مردم و رونق فعالیت‏های اقتصادی کمک شایانی کند.

وی در ادامه با اشاره به حمایت پژوهشکده بیمه از انجمن‏های علمی و تشکل‏های صنفی و حرفه‏ای گفت: با تقویت ارتباط صنعت بیمه با دانشگاه، تلاش خواهیم کرد تا از یک طرف زمینه بروز استعدادهای فارغ‌التحصیلان رشته بیمه را فراهم سازیم و از طرف دیگر، برای صنعت بیمه نوید بخش نیروی انسانی متخصص باشیم.

در ادامه این مراسم، دکتر مهدی صادقی شاهدانی، رییس دانشکده علوم اقتصادی با ابراز خرسندی از ایجاد زمینه مناسب جهت استفاده ظرفیت‏های پژوهشکده بیمه گفت: امیدوارم پژوهشکده بیمه پل ارتباطی دانشکده علوم اقتصادی با شرکت‏های بیمه شود.