مدیرکل روابط عمومی بانک صادرات از بازگشت مجدد برات به نظام بانکی کشور خبر داد. «مجید ابوالفتحی» در گفت‌وگو با ایرنا، ‌با بیان اینکه برات از جمله کارت‌های تضمینی است که در سال‌های گذشته از نظام بانکی کشور حذف شده بود، ‌افزود: بانک صادرات این برات‌ها را با فرمول جدید و به صورت الکترونیکی وارد بازار پول کشور می‌کند تا از آن در معاملات اقتصادی بهره‌گیری شود.

وی، از تحول در ارائه خدمات نوین بانک صادرات خبر داد و اظهار امیدواری کرد: این بانک در سال ۸۹ و با الگوگیری از نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به‌عنوان (همت مضاعف، کار مضاعف)، هر ماه یک خدمت نوین بانکی و مختص این بانک را به مشتریان ارائه دهد. وی، دستیابی به رتبه اول در نظام بانکی را از اهداف بانک صادرات در سال‌جاری ذکر کرد و افزود: برهمین اساس دو محصول جدید در این بانک آماده ارائه به مشتریان است. مدیرکل روابط عمومی بانک صادرات ادامه داد: در همین راستا این بانک کارت‌های تخصصی باشگاه سپهر ایرانیان و برات کارت‌های تضمینی به مشتریان خود ارائه خواهد کرد.

ابوالفتحی درباره کارت‌های تخصصی باشگاه سپهر ایرانیان نیز گفت: مشتریان این بانک می‌توانند با بهره‌گیری از این کارت‌ها از تخفیف‌های بین پنج تا ۴۰ درصدی استفاده کنند. به گفته وی،‌ کارت‌های تخفیف‌دار تا پایان اردیبهشت ماه و متعاقب آن برات کارت‌ها در بازار عرضه خواهند شد.

ابوالفتحی با بیان آنکه بانک صادرات بحث تحول را سرلوحه امور و کار خود قرار داده است، ‌تصریح کرد: برهمین اساس در سال جاری این امر به صورت عملیاتی در تمام حوزه‌های بانکی انجام می‌شود. وی، مشتری‌مداری را از شعارهای اصلی این بانک ذکر کرد و اظهار داشت: ‌بر همین اساس فرمول‌های تشویقی برای کارکنان در نظرگرفته شده است. گفتنی است؛ هم‌اکنون بانک صادرات دارای سه هزار و ۲۰۰ شعبه در سراسر کشور است.