مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل قدیم و جدید بیمه نوین برگزار شد. به گزارش ایسنا، در این مراسم سیدمحمد عباس‌زادگان، مدیرعامل سابق بیمه نوین و معاون بازاریابی و روابط عمومی بانک صادرات با اشاره به تحقق۱۴۰ درصدی پرتفوی شرکت بیمه نوین در سال ۸۸ گفت: پیش‌بینی سال ۸۸ در شرکت بیمه نوین ۶۴ میلیارد تومان بود که با فروش بیش از ۸۰ میلیارد تومانی تحقق ۱۴۰ درصدی نشان می‌دهد.

وی پایبندی کارکنان به اصول و ارزش‌های اخلاقی و حرفه‌ای را خواستار شد و گفت: ظرف هفته اول کاری سال‌جاری که تغییر و تحول در شرکت بیمه نوین اتفاق افتاد چهار میلیارد تومان فروش حق بیمه انجام شده است که نشان می‌دهد این شرکت فعالیت خود را با موفقیت بیشتری ادامه خواهد داد.

در این مراسم همچنین غلامعلی غلامی، مدیرعامل جدید بیمه نوین، با بیان اینکه صنعت بیمه در شرایط حساسی قرار دارد، گفت: با توجه به این که تعرفه‌زدایی آغاز شده و در چند سال گذشته فرصت انجام کارهای فنی در صنعت بیمه پیش نیامده است باید با انگیزه بالاتری به رقابت در بازار کنونی پرداخت.

وی گفت:‌ تعداد شرکت‌های بیمه رو به فزونی است، بازار هدف مشخص است و تغییرات زیادی نداشته و تعرفه هم حذف خواهد شد بنابراین شرایط بسیار رقابتی‌تر از گذشته است. وی مهم‌ترین وظیفه شرکت‌های بیمه‌ای را آموزش و تربیت کادر فنی متخصص برای بازار رقابتی عنوان کرد. غلامی در پایان از زحمات عباس‌زادگان که طی بیش از سه سال توانست شرکت بیمه نوین را به جایگاه مناسب برساند، تقدیر کرد.