گروه بازار پول- پایان اردیبهشت ماه سال ۱۳۸۹ ، پایان مهلت شرکت در جشنواره بزرگ حساب‌های قرض‌الحسنه پس انداز بانک ملت تا سال‌جاری، اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، این بانک ضمن قدردانی از استقبال باشکوه مردم، ۳۱ اردیبهشت ماه سال جاری را آخرین مهلت علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس انداز اعلام کرد.

بر اساس این گزارش ، بانک ملت در این دوره از جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز و در پاسخ به نیت خیر سپرده‌گذاران قرض‌الحسنه، ۲۰۱ کمک هزینه خرید پژو ۴۰۷ هر یک به مبلغ ۲۵۰ میلیون ریال و ۲۵ هزار و یک جایزه نقدی ۱۰ میلیون ریالی را به عنوان جوایز ویژه تعیین کرده است.

در عین حال، بقیه مبلغ مورد نیاز برای خرید خودروهای موردنظر به صورت تسهیلات، از سوی شرکت واسپاری ملت وابسته به بانک ملت به برندگان اعطا خواهد شد.

حداقل موجودی برای شرکت در این جشنواره، ۲۰۰ هزار ریال در نظر گرفته شده است و به ازای هر ۵۰ هزار ریال افزایش موجودی در هر روز، یک امتیاز به امتیازات دارنده حساب منظور خواهد شد.

بر این اساس، مشتریانی که دارای حساب پس‌انداز الکترونیک در بانک ملت هستند، تا پایان اردیبهشت ماه می‌توانند به صورت غیرحضوری و از طریق سایت بانکداری الکترونیک این بانک نسبت به افزایش موجودی حساب خود اقدام کنند.