مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت: این بانک از ابتدای سال تا نیمه نخست بهمن ماه، افزون بر هشت تریلیون و ۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات اعتباری به تعاونگران فعال در بخش‌ها و زیر بخش‌های مختلف اقتصادی و سایر فعالان غیرتعاونی، پرداخت کرد. به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، «ماشاء الله عظیمی» افزود: از مجموع تسهیلات اعطایی نزدیک به ۳۱۷ میلیارد ریال سهم استان‌های آذربایجان شرقی، بیش از ۲۲۲ میلیارد ریال سهم آذربایجان غربی، افزون بر ۸۹ میلیارد ریال سهم اردبیل، بالغ بر ۵۳۷ میلیارد ریال سهم اصفهان، بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال سهم ایلام و افزون بر ۱۴۲ میلیارد ریال سهم بوشهر است.

وی اظهار داشت: از کل تسهیلات پرداختی بیش از یک تریلیون و ۱۸۰ میلیون ریال سهم تهران، افزون بر ۱۱۰ میلیارد ریال سهم چهارمحال و بختیاری، بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال سهم خراسان جنوبی، بیش از ۲۵۸ میلیارد ریال سهم خراسان رضوی و نزدیک به ۱۱۳ میلیارد ریال سهم خراسان شمالی است.

عظیمی تصریح کرد: از این میزان تسهیلات بالغ بر ۳۵۲ میلیارد ریال سهم خوزستان، افزون بر ۸۲ میلیارد ریال سهم زنجان، بیش از ۱۲۷ میلیارد ریال سهم سمنان، نزدیک به ۵/۱۲۱ میلیارد ریال سهم سیستان و بلوچستان، بیش از ۵/۵۹۱ میلیارد ریال سهم فارس، افزون بر ۱۹۶ میلیارد ریال سهم قزوین و بالغ بر ۹۷ میلیارد ریال سهم قم است.